سردار سید یوسف مولایی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه کرج افزود:گام دوم انقلاب آغاز شده و بسیج در عرصه خدمات رسانی به مردم و کشور فعال است.

وی اضافه کرد: به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسللامی بسیج درخت تنومندی است که شکوفه های آن بوی عشق می دهد، بسیج خوداتکایی را پرورش می دهد خود اتکایی یعنی ملت به اراده خود بر روی پای خود بایستند.

مولایی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس خوداتکایی و خودباوری در ملت ایران موج می زد خاطر نشان کرد: امروز نیز بسیج ظرفیت های نادیده شده در کشور را عملیاتی کرده، این در حالی است که اگر کار و فکر انقلابی نباشد فرهنگ خود اتکایی شکل نمی گیرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج منتظر قوانین آمریکایی ها نمی ماند خاطر نشان کرد: جامعه ظرفیت هایی دارد که باید به فعلیت برسند و بسیج این توانایی را دارد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) با بیان ابنکه فتح الفتوح امام(ره) پرورش جوانان در طراز انقلاب بود افزود: در این راه باید به جوانان اعتماد کرد و از این ظرفیت به خوبی بهره برد.

وی ادامه داد: امروز اغلب افراد ناتوان شده و از قطار انقلاب یپاده شدند حتی کسانی که ده ها حکم از امام داشتند و از ترس دشمن قالب تهی کردند اما بسیج ۴۰ سال از مدار انقلاب خارج نشد. 

همچنین به مناسبت  هفته بسیج، نمایشگاه بسیج سازندگی البرز با ۱۸ غرفه در مصلا کرج برپا شده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.