علی درویش پور روز سه شنبه در نشست کمیته آموزش ستاد انتخابات استان البرز افزود: تمام عوامل اجرایی انتخابات برای مشارکت در برگزاری انتخابات استان البرز بایستی دوره‌های آموزشی تخصصی را با کسب گواهینامه مربوطه سپری کنند.

درویش پور گفت: کمیته آموزش ستاد انتخابات استان البرز به دنبال برنامه ریزی درست و بدون ابهام عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات سالم و بی آلایش است.

وی تاکید کرد که بر این اساس، به دنبال آن هستیم تا آموزش‌های لازم عوامل اجرایی انتخابات البرز را تا پایان دی ماه  انجام دهیم.

رییس کمیته آموزش ستاد انتخابات استان البرز خاطرنشان کرد: آموزش مجریان انتخاباتی براساس سرفصل‌های انتخابات برای همه عوامل صورت می گیرد و در این راستا این کمیته با خروج از فضای تئوری و برگزاری نشست های کاربردی مستمر و ستادی مصمم به فراهم نمودن فضای سالمی برای ورود به تقویم زمانی انتخابات  است.

وی اظهار داشت: ضلع اصلی انتخابات مردم هستند که باید با تدوین سرفصل های آموزشی و تولید محتوای لازم  آنان را برای انتخاباتی سالم، شایسته و  با مشارکت حداکثری هدایت و ترغیب کرد.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: نمود واقعی مقاومت مردم در برابر اعمال تحریم های ظالمانه از سوی استکبار جهانی با مشارکت حداکثری در انتخابات متجلی می شود. 

درویش پور گفت: برگزاری سالم  انتخابات و تامین امنیت خاطر مردمو رای دهندگان ، مستلزم اشراف و تسلط کامل مجریان از وظایف محموله در اجرای انتخابات است. 

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه سالجاری برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.