عزیزاله شهبازی روز دوشنبه در هشتمین نشست  ستاد انتخابات استان البرز افزود: باید افرادی دلسوز، متعهد، مسئولیت پذیر، شجاع، قانونمند و پایبند به سیاست های دولت و نظام مبنی بر رعایت اصل بی طرفی برای هیات های اجرایی معرفی شوند چراکه مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.

وی ادامه داد: انتخابات پیش رو در این شرایط حساس کشور از اهمیت مضاعفی برخوردار است و جلب مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات، بار دیگر بر قدرت چانه زنی مسئولان نظام در مجامع بین المللی می افزاید.
شهبازی گفت: اکنون همدلی و هم افزایی خوبی در البرز حاکم است از این رو تمام تلاش خود را برای حفظ و بسط این فضا به کار می بندیم.
وی تاکید کرد: اتحاد و انسجام دستگاه های اجرایی استان البرز برای ایجاد بسترهای رفاه و ارتقا معیشت در جهت کسب رضایتمندی مردم موجب امیدآفرینی می شود.
استاندار البرز افزود: همواره اختلاف نظر بین هیات های اجرایی و نظارت انتخابات بوده ولی نقطه اشتراک تمامی برگزارکنندگان انتخابات جلب مشارکت حداکثری مردم در نهایت سلامت، امنیت و آرامش است.
شهبازی اظهار داشت: باید در نظر داشته باشیم که جلسات خروجی عملیاتی و ملموس برای جامعه داشته باشد تا امید بین مردم گسترش یابد.
وی یاد آورشد: در برخی شهرستان های البرز آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک وجود دارد و ما استقبال می کنیم چراکه سرعت و امنیت بالاتری دارد.
استاندار البرز گفت: فرمانداران و تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید درگیر حواشی فضای مجازی نشوند و به جای مقابله با هجمه ها، مراقب عملکرد و رفتار خود باشند چراکه در دنیای امروز نمی توان از گردش آزاد اطلاعات جلوگیری کرد.
وی افزود: اخبار و موضوعاتی که در فضای مجازی جریان دارد، تا زمانی که به آبرو و سلامت افراد آسیبی نزند، نیازی به مقابله ندارد.
شهبازی گفت: در انتخابات پیش رو بستر لازم را مهیا می کنیم که تمامی کاندیداهای قانونی در نهایت امنیت و آرامش بتوانند فعالیت کنند ولی با تخلفات نیز طبق قوانین مربوط به انتخابات برخورد خواهیم کرد.
استاندار البرز افزود: آموزش دست اندرکاران برگزاری انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است که باید در اسرع وقت دنبال شود.
در این نشست فرمانداران و روسای تمام کمیته های ستاد انتخابات استان البرز  از روند اقدامات خود گزارش ارائه دادند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه جاری برگزارمی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.