سالار قاسمی در نشست با تعدادی از مدیران مدارس آموزش و پرورش نواحی چهارگانه کرج که روز سه شنبه در کانون امام علی (ع) برگزار شد به سالروز تشکیل بسیج مستضعفان اشاره کرد و افزود معلمان از ابتدای انقلاب تاکنون به خوبی  نقش آفرینی کرده اند.
وی بیان داشت: معلمان بعد از انقلاب اسلامی علاوه بر حضور خود در جبهه ها در حضور دانش آموزان در عرصه دفاع از انقلاب و میهن اسلامی ایران نیز ایفای نقش کردند.خروجی این حضور در دوران دفاع مقدس را  ۴۹۰۰ شهید معلم و   و۳۶ هزار شهید دانش آموز که حدود نیمی از شهدای بسیجی کشور می باشند را تشکیل می دهند.
قاسمی یادآورشد: فرهنگیان همواره در جنگ های فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی  واقتصادی حضور پررنگ داشته ودر مقابله با استکبار با بصیرت افزایی به دانش آموزان سیلی محکمی بر دهان استکبار زده اند.
وی ادامه داد: طرح اعتلای بسیج فرهنگیان با عنوان معلم آینده ساز در ۱۰ درصد مدارس دولتی استان در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اجرایی شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش البرزهدف از اجرای این طرح را مقابله با آسیب های اجتماعی، فرهنگی وکاهش آسیب ها در مدارس ذکر کرد.
قاسمی عنوان کرد: در البرز برنامه های دیگری چون توانمندسازی فرهنگیان ، برگزاری دوره آموزشی ، نشست های روشنفکری وبصیرت افزایی ، بازدید های علمی و برگزاری جشنواره علمی پژوهشی و ورزشی، تببین وتشریح سند تحول بنیادین و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب نیز در دستورکاری – اجرایی قرار گرفته است.
استان البرز ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.