سرپرست معاونت هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: نمایش های با من حرف بزن به کارگردانی سینا شفیعی، آدم خوار به کارگردانی محمدرضا مرتضوی، پلاس پلاس به توان ۲ به کارگردانی محمدرضا محمدپور، مثل خاراندن یک زخم به کارگردانی فرانک فروتن، سوته دلان به کارگردانی سپیده توکلی و مضحکه خشکسالی به کارگردانی عبدالرضا یعقوبی از نمایش‌های شرکت‌کننده در این جشنواره است.

محمود دهقان هراتی در گفت و گو با ایرنا افزود: آواز بهار به کارگردانی سید رضا رباط جزی، زیبا به کارگردانی مسعود هاشمی نژاد، کمپانی مرگ به کارگردانی امیررضا ملکی، یه حبه قند به کارگردانی اسماعیل آقامحمدی و ناهید حق شناس و شکم به کارگردانی علی‌رضا معروفی از دیگر اثرهای بخش رقابتی نهمین جشنواره تئاتر استانی البرز است.

وی ادامه داد: این جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج و انجمن هنرهای نمایشی استان از چهارم تا هفتم آذر ماه برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطر نشان کرد: اختتامیه جشنواره روز پنجشنبه هفتم  آذر ماه در سالن سیروس صابر برگزار و اثرهای برتر معرفی و تجلیل خواهند شد.

پیش از این قرار بود نهمین جشنواره تئاتر استانی البرز از ۲۸ تا ۳۰ آبان ماه و اختتامیه آن اول آذر ماه برگزار شود که حدود یک هفته به تعویق افتاد.

هشتمین جشنواره استانی تئاتر البرز شهریور ۱۳۹۷ با شرکت ۱۲ اثر در بخش رقابتی برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.