به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، به نژاد در ادامه ضمن اشاره به تصویب ماده ۵۶ طرح توسعه تصفیه خانه فاضلاب شهر اردبیل افزود: با توجه به اینکه ظرفیت فعلی تصفیه خانه فاضلاب شهر اردبیل برای تصفیه فاضلاب ۲۵۰ هزار نفر بوده در حالیکه فاضلاب بیش از ۴۵۰ هزار نفر وارد شبکه فاضلاب شهری می گردد.

بنابراین با توجیه طرح توسعه تصفیه خانه و تصویب ماده ۵۶، اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومانی در اختیار این شرکت قرار خواهد گرفت تا توسعه مدولهای دوم و سوم فاضلاب شهر اردبیل اجرا، و با اجرای آن ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهر اردبیل به ۵۵۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

مهندس قلندری معاون امور عمرانی استانداری اردبیل از اجرای خط انتقال ۱۶۰۰ فاضلاب اردبیل و اجرای شبکه فاضلاب در داخل شهر اردبیل بازدید کرد. 

وی در این بازدید از اختصاص۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای خط انتقال دوم فاضلاب شهر اردبیل خبر داد و افزود این رقم طی چهار سال و هر سال به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان در اختیار شرکت آب و فاضلاب شهری استان قرار خواهد گرفت. 

قلندری با اشاره به اینکه پروژه اجرای خط انتقال ۱۶۰۰ فاضلاب اردبیل جزو پروژه های اختصاصی در سفر ریاست جمهوری به استان می باشد از اجرای خط انتقال فاضلاب ۱۶۰۰ بطول ۵/۹ کیلومتر تا محل تصفیه خانه فاضلاب اردبیل از پوشش ۵۲ درصدی جمعیت فاضلاب شهری در اردبیل خبر داد.

وی در خصوص تأمین اعتبارات مورد نیاز برای اجرای پروژه های آب و فاضلاب شهری گفت:  برای اجرای این طرح  مجموعه استانداری همکاری های لازم را انجام خواهند داد.

46
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1296045
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.