به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، فرامرز بهنژاد در مراسم آغاز اجرای پروژه فاضلاب جوراب نیر اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ۱۲ میلیارد تومان هزینه خواهد شد تا اهالی روستای جوراب نیز از تاسیسات فاضلاب استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از اجرای طرح‌های توسعه‌ای فاضلاب در مناطق شهری ما در روستاها نیز با اولویت روستاهای پرجمعیت طرح فاضلاب و جمع‌آوری بهداشتی آن را انجام می‌دهیم تا بتوانیم در مناطق مختلف روستایی به آراستگی و زیبایی مناطق کمک کنیم.

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل نقش تاثیرگذار اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب را در روستاها یادآور شد و بیان کرد: از لحاظ بهداشتی و همچنین سیمای روستاها و تمیزی بافت این مناطق اجرای طرح فاضلاب دارای ارزش و اهمیت خاص است.

بهنژاد اضافه کرد: در پنج روستای استان اردبیل شبکه فاضلاب و جمع‌آوری پسماندها در حال انجام است که در یک روستای پارس‌آباد، دو روستای گرمی، یک روستای خلخال و همچنین یک روستای نیر این پروژه در حال اجراست.

وی ادامه داد: امیدواریم ماحصل اجرای این پروژه‌ها به نفع توسعه و عمران روستاها باشد تا اهداف ارزشمند در این زمینه محقق شود.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1216286
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.