با اشاره به اینکه گران شدن بنزین تاثیری در تامین سوخت مورد نیاز واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی استان ندارد، اظهار کرد: هیچ یک از واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان برای فعالیت از سوخت بنزین استفاده نمی‌کنند و اغلب آنها گازسوز بوده و سوخت تعداد کمی از آنها هم گازوئیل است.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت بنزین بر شیوه رفت وآمد کارگران وکارکنان شهرک های صنعتی استان تاثیر گذار خواهد بود، افزود: با اعمال قیمت جدید بنزین افراد کمتری برای رفت و آمد به محل کار خود از خودروی شخصی استفاده می‌کنند و باید به فکر تامین مینی بوس و اتوبوس برای جا به جایی آنها باشیم.

این مسئول در ادامه به افزایش هزینه راه اندازی تصفیه خانه نظرآباد اشاره کرد و گفت:  قبل از اعمال تحریم ها، برآورد هزینه برای بهره برداری از این تصفیه خانه ۱۶ میلیارد تومان بود ولی پس از اعمال تحریم و افزایش چند برابری قیمت تجهیزات که اغلب وارداتی هستند، برای تکمیل این پروژه باید ۲۰ میلیارد تومان هزینه کنیم.

وی توضیح داد: بدون شک با راه اندازی این تصفیه خانه، فرایند بازچرخانی پساب واحدهای صنعتی این شهرک با کیفیت و سرعت بیشتری انجام می شود که این به نفع محیط زیست و گامی در راستای حفظ سلامت مردم است.

معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی البرز با اشاره به اینکه مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک‌های استان وجود ندارد، ادامه داد: در حال حاضر هیچ یک از واحدهای صنعتی استان مشکل گاز ندارند و بدون مشکل تامین انرژی به فعالیت خود ادامه می دهند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1294437
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.