محمدرضا طلایی روز دوشنبه در نشست تخصصی پدافند غیرعامل که در مرکز آموزش و عالی امام خمینی (ره) مشکین دشت  استان البرز برگزار شد، افزود: در ۶ سال گذشته تاکنون با احتساب طرح های در دست اقدام ظرفیت سردخانه های کشور  برای ذخیره سازی محصولات کشاورزی و باغی ۲ برابر شده است.

وی ادامه داد: بحث آموزش در حوزه پدافند غیرعامل موضوع دیگری است که وزارت جهاد کشاورزی آن برای کارکنان و بهره برداران در اولویت قرار داده است.

طلایی بیان داشت : وزارت جهاد کشاورزی در حوزه تأمین و ذخیره‌سازی محصولات و مواد اولیه تولید، اقدامات ارزنده‌ای را در سال زراعی گذشته انجام داده که در نوع خود بی‌نظیر بود.

وی به توسعه گلخانه ها اشاره کرد و اظهار داشت: طبق برنامه ریزی سالانه باید پنج هزار هکتار گلخانه در کشور ایجاد شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت:  با توجه به اهمیت توسعه گلخانه ها و تامین بذر محصولات کشاورزی برای آنها باید محققان در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

طلایی افزود: یکی از مسایلی که در بخش کشاورزی وجود دارد موضوع امنیت ساختمان است  که امسال این امر نیز  در دستور کار وزارتخانه قرار دارد و کارهای ارزنده ای را برای  حفظ و حراست از داشته های  وزارت جهاد کشاورزی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه سایبری تعامل و همکاری  بسیار خوب با سازمان پدافند غیرعامل  وجود دارد، گفت: امسال کارگاه آموزشی و مانور سایبری در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد و سامانه اطلاعات در این وزارتخانه راه اندازی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.