آموزش و پرورش البرز در مسیر راهپیمایی ۱۰ غرفه ویژه رویدادهای روز ۱۳ آبان سال ۵۷ به زبان قلم و هنر دایر کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در بازدید نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج از غرفه کافه شهدا اظهارداشت: این غرفه ها توسط کانون های فرهنگی تربیتی و تشکلات دانش آموزی دایر شده است.

فرشته فهمیده یادآورشد: این اقدام فرهنگی با هدف آگاهی بخشی به دانش آموزان در دستور کاری ویژه ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در آموزش و پرورش البرزقرار گرفت.
 در این غرفه ها برنامه های مختلفی از جمله قصه خوانی، نمایشنامه خوانی و مسابقه با موضوع استکبار ستیزی ، شعرخوانی، ماکت سازی و کاردستی های خلاق برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود.
 دلنوشته های سفر راهیان نور و حجاب و عفاف نیز از دیگرآثار خلاقانه دانش آموزان البرزی در این غرفه هاست .
 امضاء پیمان نامه با شهدای ۱۳ آبان به صورت جمله هایی با عنوان من عهد می بندم که ... از دیگر برنامه های تدارک دیده شده دراین غرفه ها است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: ایستگاه چهره آرایی و کارگاه های مختلف فرهنگی ، هنری و ادبی از دیگر برنامه ها ی این غرفه ها در روز سیزدهم آبان ماه است.
فهمیده افزود: توجه راهپیمایان به خصوص دانش آموزان در توجه به فرامین منتشرشده از رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تحسین برانگیز است.

 هرساله دانش آموزان با حضور گسترده و آگاهانه در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکباربه دشمنان یادآورمی شوند که نسل امروز سرباز ولایت است تا راه امام و شهدا تداوم یابد.
استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.