ناصر مقدم شامگاه یکشنبه در آیین آغاز به کار اولین دوره  مجمع ” خرد ورزان فرهنگ و هنر وفرهنگ وجامعه استان البرز”  اظهار کرد : مجمع ” خرد ورزان فرهنگ وهنر و فرهنگ وجامعه ” شامل ۲  کارگروه می باشد. وی با بیان اینکه کارگروه فرهنگ و هنر شامل ۱۳کمیته می شود، افزود: کمیته تبلیغات، کمیته هنرهای آئینی، کمیته خوشنویسی، کمیته شعر و ادب، کمیته رسانه، کمیته عکس، کمیته فیلم، کمیته فضای مجازی، کمیته قرآن وعترت، کمیته کتاب و کتاب خوانی ، کمیته موسیقی ، کمیته هنرهای تجسمی و کمیته هنرهای نمایشی ۱۳کمیته کارگروه فرهنگ و هنر می باشد.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: همچنین در کارگروه فرهنگ وجامعه کمیته فرهنگ واقتصاد – فرهنگ و ارزشهای دینی – کمیته فرهنگ وبانوان – کمیته فرهنگ و حقوق شهروندی – کمیته فرهنگ و دانشگاه و کمیته فرهنگ و روستا وجود دارد.
مقدم گفت: : این کمیته ها و این مجمع به این جهت تشکیل شده تا از این گروه ها و کمیته ها که ۶۰ نفر می باشند به عنوان صاحب نظران و مشاوران امین مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز در جهت ارتقاء کمی و کیفی برنامه های فرهنگی هنری و قرآنی در سطح استان استفاده کنیم .

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1286308
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.