غفور قاسم پور شامگاه شنبه در نشست ستاد انتخابات کرج افزود: مجریان برگزاری انتخابات از هر گونه شائبه و حضور در محافل شبهه دار باید دور باشند  چرا که علاوه بر اینکه باید انتخاباتی بدون نقص برگزار شود به موازات آن با ابزار تبلیغات و اطلاع رسانی زمینه تشویق مردم به حضور در انتخابات اسفند نیز در دستور کار  قرار داده شده است.

وی ادامه داد: در انتخابات پیش رو اساس قانون حرکت می کنیم و در این مسیر با احدی عهد اخوت نبسته ایم و بر سر آبروی خود که برگزاری انتخابات شفاف و قانونی است با هیچ شخصی معامله نخواهیم کرد. 

قاسم پور خطاب به مسئولان کمیته های برگزاری انتخابات گفت: هر یک باید تکلیف خود را بدانید و تمام وقت در خدمت شهرستان کرج باشید. 
وی در ادامه اشراف به قانون را ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: هر لحظه ممکن است فصلی از انتخابات مورد پرسش قرار گیرد و میزان آمادگی مسئولان کمیته ها به سنجش و ارزیابی گذاشته شود، بنابراین  اشراف داشتن به قانون مهم است. 
معاون استاندار البرز  برلزوم سپردن  کار به افراد صاحب تجربه در برگزاری انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود: نمایندگان فرماندار و معتمدان در شعب اخذ رای نیز باید افرادی کاربلد باشند.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه امسال برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.