آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج با مسائل استان پرداخت و با اشاره به اینکه آموزش و پرورش باید دقت خود را بیشتر کند، اظهار کرد: نباید فقط به تذکر اکتفا شود، اخیرا شنیده ایم در یکی از مدارس شهر مسئولی مقنعه از سر دانش آموز کشیده است.

وی با تاکید بر اینکه این مسئول باید تنبیه شود، گفت: باید عذر آن مسئول و مربی خواسته شود زیرا نظام آموزشی به چنین شخصی نیاز ندارد.

خطیب جمعه کرج در بخش دیگری از برخی مدیران خواست دست از اشرافی گری و ویژه خواری بردارند و گفت: در ساخت‌وسازهای مناطق این موضوع به چشم می خورد، در این حوزه باید نفع عمومی بر نفع شخصی ارجعیت داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز خطاب به مسئولان، گفت: برخی انگار در این کشور زندگی نمی کنند یا در گوش خود پنبه گذاشته اند که تذکرات را نمی شنوند.

آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگری اضافه کرد: گاهی مسئولان به اسم رفتن به کربلا برای حضور در همایش اربعین جلسه گرفته اند اما تصاویر آنها از آنتالیا منتشر می شود.

برخی چهارماه مانده به انتخابات شروع به ملتهب کردن فضا می کنندوی با اشاره به اینکه در استان مشکلات بسیاری وجود دارد و مردم گرفتار هستند، گفت: با همه این گرفتاری ها مدیری پیدا می شود که برای خودش آسانسور شخصی می سازد باید هر چه زودتر با او صحبت شود باید عزل شود تا برای استان مشکلات دیگری به وجود نیارود.

خطیب جمعه کرج افزود: آستانه صبوری مردم در حوزه معیشت و اقتصادی محدود است و با آشوب های دیگر کشور ها را در این زمینه شاهد هستیم.

خطیب جمعه کرج در ادامه به نکات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: همه موظف هستند مراقب کنند تا  فضای انتخاباتی ملتهب نشود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را از افتخارات دانست و گفت: این مهم باید اصل اول باشد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: برخی چهارماه مانده به انتخابات شروع به ملتهب کردن فضا می کنند.

وی در بخش دیگری گفت: در این هفته شهادت امام حسن عسگری (ع) است که در طول شش سال امامت خود فعالیت های بسیاری را در زمینه مبارزه با ستمگران داشت.

خطیب جمعه کرج افزود: این امام بزرگوار علاوه بر ترویج دین و مبارزه با ستمگران وظیفه آماده سازی جامعه برای عدم انحراف و سردرگمی مردم در زمان غیبت آخرین منجی را نیز داشت.

آمریکا در همه زمینه ها ضرر کرده و آن صلابت ابرقدرت بودن خود را از دست داده استنماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه روز نهم ربیع آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) است، تصریح کرد: مردم ایران همیشه در مسیر ضد استکباری فعالیت می کنند و این حرکت آنها مقدمه سازی حکومت مهدوی است.

آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: ایران اسلامی چهل سال در برابر استکبار مقابله کرده و شاهد این هستیم که بیشترین پیشرفت ها در زمان مقاومت در برابر هجمه ها و تحریم های دشمن حاصل شده است اگر این ایستادگی نبود قطعا امروز چیزی نداشتیم.

وی در ادامه عنوان کرد: اکنون شاهد این هستیم که آمریکا در همه زمینه ها ضرر کرده و آن صلابت ابرقدرت بودن خود را از دست داده، دنیا نیز بیدار شده است و ابتکار عمل امروز دست ایران است.

خطیب جمعه کرج با اشاره به اینکه یکی از گزینه های افول آمریکای امروز اقتصاد آن است،  گفت: امروز آمریکا از درون نیز ضعیف شده و در حال متلاشی شدن است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: دست آمریکا هنوز به طور کامل از منطقه کوتاه نشده است و تا ریشه کن کردن این حضور در برابر او ایستادگی خواهیم کرد.

آیت الله حسینی همدانی عنوان کرد: دشمنی آمریکا با ایران به خاطر همین ایستادگی است و در طول حیات برای در قدرت بودن از تمام هجمه ها استفاده کرده است.

برخی در سایه وحدت ابتذال را در جامعه گسترش می دهند، صداوسیما به راحتی به کسانی که حریم می شکنند فرصت خودنمایی می دهدوی افزود: داعش و طالبان از جمله فعالیت های او بوده است که ابتدا خود زمینه به وجود آمدن آنها را فراهم کرد و بعد برای اینکه خود را ناجی ملت ها و ضد تروریست نشان دهد آنها را نابود می کند.

خطیب جمعه کرج در بخش دیگری بیان کرد: سیزدهم آبان روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار نامگذاری شده است و این مقاومت و ایستادگی همچنان ادامه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: امروز راهبرد تخریب در دستور کار دشمن قرار دارد و مسئولان نباید سخنی بگویند که مردم نسبت به آینده بدبین و ناامید شوند.

آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگری گفت: شانزدهم آبان فرصت دیگر اروپا است و گام چهارم تعهدات هسته ای باید برداشته شود، اروپا نشان داده است که اگر بخواهد هم نمی تواند برخلاف اربابان خود فعالیت شود.

وی گفت: مسئولان باید قاطعانه گام بردارند و همه چیزهایی را که با دست خود خراب کرداند به ملت بازگردانند.

خطیب جمعه کرج به چهاردهم آبان روز فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت: برخی در سایه وحدت ابتذال را در جامعه گسترش می دهند، صداوسیما به راحتی به کسانی که حریم می شکنند فرصت خودنمایی می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز عنوان کرد: قسمتی از سینمای ما با تمام توان در برابر عقاید و اخلاق مردم ایستاده و آن را زیر سوال برده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1285116
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.