اسدالله حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  امسال ۴۲ هزار و ۹۸۹ خدمت تخصصی در مراکز خدمات دهی به آسیب دیدگان اجتماعی استان البرز به جامعه هدف ارائه شده است.

وی ادامه داد: بیشترین فراوانی خدمات ارائه شده از سوی مراکز آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی استان البرز در زمینه پیشگیری از  طلاق و برای پنج هزار و ۹۹۲نفر بوده است.

حیدری گفت: همچنین این مراکز پنج خدمت بازپروری داشته و به ۱۱۴ کودک خیابانی  و ۱۴ نفر از مبتلایان به اختلال هویت جنسی خدمات ارائه دادند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد:  بخش مداخله در بحران این مراکز امسال توانسته با مشاوره‌ اجتماعی ۲۱۲ مورد از پرونده های درخواست طلاق را منجر به سازش کند.

وی اظهارداشت: براساس گزارش های رسیده از این مراکز اعتیاد، خیانت، عدم مسئولیت پذیری، بیکاری ، اختلالات خلقی و دخالت اطرافیان از علل بروز طلاق بوده است.

حیدری یادآورشد: ۱۰ درصد متقاضیان طلاق در مرحله عقد، هفت درصد کمتر از یک سال،۱۴درصد یک تا سه سال ،۱۱ درصد سه تا پنج سال،۲۶درصد پنج تا ۱۰ سال  و ۲۹ درصد بیشتر از ۱۰ سال بودند.

 استان البرز دارای یک مرکز دولتی کاهش طلاق، یک مرکز بازپروری ، یک مرکز سلامت ، یک خانه امن ، سه مرکزنگهداری کودکان خیابانی، پنج پایگاه خدمات اجتماعی و ۶ پایگاه اورژانس اجتماعی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.