رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به لزوم توسعه ابعاد مردمی کمیته امداد گفت: سه مرکز نیکوکاری با نام امام رضا (ع) در روستای رامجین و شهرهای هشتگرد و ماهدشت به نیازمندان در زمینه درمان، مسکن، جهیزیه، امور تحصیلی و سبد کالا خدمات ارائه می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با تأکید بر اینکه افزایش کمی و کیفی مراکز نیکوکاری از جمله مهمترین برنامه‌های این نهاد است، افزود: خیّران سه مرکز نیکوکاری با نام امام رضا (ع) رقمی معادل ۱۳ میلیارد ریال در قالب مبالغ نقدی، کالا و خدمات به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز و سایر نیازمندان کمک کردند.

لشینی با بیان اینکه عمده خانوارهای تحت حمایت مراکز نیکوکاری در قالب برنامه زمان‌بندی سبد کالای حمایت غذایی دریافت می‌کنند، اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی این نهاد توسعه مشارکت و حضور مستقیم مردم و خیران در برنامه‌های فقرزدایی است.

وی با اشاره به اینکه ترغیب مردم به استفاده از روش‌های جدید شرکت در امور نیکوکاری در دستورکار کمیته امداد قرار دارد، یادآور شد: مردم و خیران برای پرداخت صدقه و شرکت در امور نیکوکاری می توانند از شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷، تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷، کد دستوری# ۰۲۶۸۸۷۷ و ثبت درخواست کمک در سامانه ۱۳۷ شهرداری استفاده کنند.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1282458
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.