سالار قاسمی روز پنجشنبه درهمایش «شهر پی وند» که به منظور بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، اظهار داشت: ملاک توسعه مشارکت مردم است، اگر قرار باشد به امری کیفی بگوییم باید درآن‌ سطح مشارکت به معنای واقعی وجود داشته باشد.

وی ملاک کار مشارکتی را خرد جمعی، گفت و گو و تعامل دانست و خاطرنشان کرد: پیوند میان انجمن اولیا و مربیان بستگی به همین ملاک ها دارد.

مدیرکل آموزش وپرورش البرز بیان داشت : مشارکت جوهره کیفیت، توسعه و تعامل است.

قاسمی یادآورشد: امروز دانش آموزان قبل از آموزش به یادگیری مهربانی، عشق، محبت، همدلی، همکاری، همفکری و شهروند خوب بودن دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: دانش آموزان در مدارس نیاز به افزایش روحیه نشاط و شادابی ، بالا بردن آستانه مدارا کردن و همچنین خلاق بودن دارند.

قاسمی تصریح کرد: اولیا باید مشارکت و نظارت بر عملکرد آموزش و پرورش داشته باشند تا بتوانند از آموزش و پرورش مطالبه گری کنند.

وی با اشاره به اینکه امروزعدم اعتماد سازی موجب عدم همکاری کافی اولیا با مربیان است، خاطرنشان کرد: اهمیت برقراری تلاش، تفکر و تعامل فکری و در ادامه پیوند عاطفی، اخلاقی و اجتماعی در تعامل میان اولیا و مربیان باید بالاتر از مشارکت های مادی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: راه نجات آموزش و پرورش کشور، مشارکت میان مردم و پیوند اولیا و مربیان است.

وی عنوان کرد: انجمن اولیا و مربیان البرز ۱۰ هزار نفر عضو دارد و از این جمعیت انتظار می رود بر روند کار آموزش و پرورش نظارت داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.