کریم حمیدوند، مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری البرز در اولین نشست اتاق فکر رسانه ای استان گفت: در انتخابات مهم و سرنوشت ساز پیش رو، رعایت امانت داری و بی طرفی در نهایت امنیت و آرامش، میزان مشارکت مردم را افزایش می دهد.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری البرز مطرح کرد: در شرایط کنونی همجه های تبلیغاتی دشمنان که از جهات دیگر ناکام مانده اند، موجب شده که حتی اقدامات مثبت و موثر دولت و نظام نیز مورد نقد قرار گیرد.

حمیدوند ادامه داد: اکنون اینجا جمع شده ایم تا به عنوان افرادی که دلمان برای رشد و آبادانی کشور می تپد، راهکارهایی برای مقابله با فشارهای تبلیغاتی دشمنان نظام و مردم اتخاذ کنیم تا مردم تحت تاثیر هیاهوهای مخرب قرار نگیرند.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری البرز با اشاره به جلساتی که در وزارت کشور برای برگزاری انتخابات پیش رو برگزار می شود، افزود: در این نشست ها البرز اعلام کرده که آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی را دارد. در انتخابات الکترونیکی درصد خطا بسیار پایین و امنیت بالا است بنابراین به طور قطع این امر به نفع برگزارکنندگان و مردم خواهد بود.

وی اظهار کرد: ستاد انتخابات البرز برای انتخابات پیش رو تاکنون 6 جلسه برگزار کرده و استاندار با حضور در تمامی این نشست ها اخطارهای لازم را به ستاد اجرایی داده و در صورت مشاهده هرگونه خطا با قدرت و جسارت ذاتی، وارد عمل می شود و نسبت به توبیخ و عزل مسؤول خطاکار اقدام می کند.

حمیدوند اذعان کرد: اکنون دیگر شعار کارساز نیست بلکه مردم به دنبال نمود عینی اقدامات مسؤولان نظام هستند بنابراین با نگاهی اجمالی به فعالیت های صورت گرفته در البرز می توانیم مصداق های بسیاری را از کارآمدی نظام بیان کنیم. امید است با همراهی رسانه ها بتوانیم بر هیاهوی معاندان غلبه کرده و مردم را با واقعیت ها رو به رو کنیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1279888
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.