نماینده عالی دولت در استان البرز با تاکید بر اینکه از اقدامات عوام‌فریبانه به شدت دوری می‌کنم، اضافه کرد: با عملکرد شفاف، پرهیز از حواشی و بدور از شعارزدگی اهداف عمران، آبادانی و توسعه استان را در سایه اتحاد و انسجام با مجموعه البرز دنبال می‌کنم.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در دیدار با کارکنان استانداری با اشاره به اینکه در شرایط حساسی در البرز مسئولیت گرفتم، افزود: در این برهه که استکبار با فشارهای روانی و تبلیغاتی درصدد ایجاد ناامنی و اختلال در معیشت مردم است، نماینده عالی دولت در استان باید اشراف کاملی به تمامی حوزه های سیاسی، امنیتی، اجتماعی و... داشته باشد.

وی ادامه داد: مدیران و کارشناسان استانداری باید در مسئولیت خطیر اداره استان با استاندار همراه و همدل باشند. با نگاه ویژه‌ای دنبال بهره برداری از نیروهای توانمند استانداری در پست‌های مدیریتی البرز هستیم.

استانداری البرز با تاکید بر اینکه از اقدامات عوام‌فریبانه به شدت دوری می‌کنم، اضافه کرد: با عملکرد شفاف، پرهیز از حواشی و به‌دور از شعارزدگی اهداف عمران، آبادانی و توسعه استان را دنبال می‌کنم. باور دارم در سایه اتحاد و انسجام مجموعه استان، شاهد توفیق پیشرفت و تعالی روز افزون البرز خواهیم بود.

شهبازی با اشاره به اینکه امسال انتخابات را در پیش داریم، افزود: دولت گرایش و جناح خاصی را در انتخابات پیش‌رو دنبال نمی‌کند بلکه فضا را برای تمامی نامزدها فراهم می‌کند تا در امنیت و آرامش فعالیت کنند و این امر در البرز نیز متعاقب سیاست‌های دولت دنبال می‌شود.

وی عنوان کرد: برای رفاه و معیشت کارکنان استانداری از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنم ولی باید بر اساس اعتبارات موجود در چارچوب قوانین عمل می‌کنم تا بار مالی و بدهی برای مدیران آینده بجای نگذارم.

استاندار البرز گفت: خود را نماینده دولت و فارغ از جانبداری جریان خاصی می‌دانم بنابراین مکلف هستم شرایط استان را برای انتخابات پرشور و رقابت قانونمند،عادلانه و اخلاق مدارانه آماده کنم.

وی افزود: به‌عنوان استانداری که از دهیاری و بخشداری تا فرمانداری و مدیرکلی را در وزارت کشور تجربه کرده‌ام و به لحاظ تئوریک نیز با دانش مدیریت و علوم اجتماعی آشنایی دارم و با باور قلبی به کار تیمی، می‌دانم تحقق توفیقات در گروی همدلی، اتحاد، درک متقابل و ایفای وظایف افراد است.

شهبازی با اشاره به اینکه هر کسی که میز و مسئولیتی دارد باید در مقابل آن پاسخگو باشد، خاطرنشان کرد: رفاه و امنیت مردم و همکارانم در مجموعه استانداری را با جدیت دنبال می کنم و در این راه از هر امکان قانونی که دراختیار داشته باشم، بهره برداری خواهم کرد.

وی گفت: دست همکاران عزیز اعم از خدمتگزاران، رانندگان، کارکنان، کارشناسان و مدیران و همه افرادی که به موفقیت تیم استانداری کمک میکنند می بوسم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.