به گزارش خبرنگار ایرنا، میرشمس مومنی زاده شامگاه یکشنبه در جلسه تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی در حوزه خدمات سفر شهرستان رشت ، با بیان این که نیروی انتظامی مانند همیشه در جریان برگزاری انتخابات ، نقش پررنگ و بسیار تاثیرگذار دارد، افزود: با همراهی، همکاری و پشتیبانی یکدیگر مانند همیشه ماموریت بسیار سنگین برگزاری انتخابات را به انجام می رسانیم.
وی در ادامه سخنانش دستیابی به پیشرفت و توسعه را از آرمان های بشری دانست و اظهار داشت: تحقق این مهم میسر نیست مگر در پرتو نظم و امنیت، در بستر امنیت است که انسانها، کشورها، ملت ها و جوامع می توانند به توسعه و پیشرفت دست یابند.
فرماندار شهرستان رشت با بیان این که واحدهای مختلف نیروی انتظامی یکی از نهادهای ارزشمندیست که در تامین نظم و امنیت نقش تاثیرگذاری دارند، خاطر نشان کرد: همه ما نظم، امنیت و آرامش مان را مدیون فرد فرد این گروه ها هستیم.
وی در ادامه سخنانش بیان داشت: نیروی انتظامی از نهادهایست که بیشترین ارتباط را با تشکیلات وزارت کشور، استانداری، فرمانداری و بخشداری های تابعه دارد؛ در حوزه های سیاسی، امنیتی، فرهنگی و عمرانی و همه خدماتی که به مردم ارائه می شود، نقش نیروی انتظامی به عنوان بسترساز ارائه خدمات عمومی مهم و تعیین کننده است.
مومنی زاه با اشاره به ماموریت های نیروی انتظامی در تسهیلات خدمات در نوروز به همشهریان و گردشگران و تلاش های این مجموعه در نوروز 98 تصریح کرد: در بازدیدهای میدانی در شهرستان رشت در ایام نوروز شاهد تلاش های نیروی انتظامی، پلیس راه، پلیس راهور و سایر گروه ها در این حوزه بوده ام که جای قدردانی دارد.
وی بیان داشت: با تعامل و همکاری یکدیگر بایستی در حوزه راه های حمل و نقل درون شهری، برون شهری، در ایجاد زیرساخت توسعه، اصلاح زیرساخت، حذف نقاط حادثه خیز ، هوشمندسازی توسعه مهندسی ترافیک، توسعه طرح استفاده از کلاه ایمنی از طرح های موفق نیروی انتظامی، گام های بلندتری برداریم.
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.
7286
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.