روزنامه پیام آشنا مهمترین تیتر صفحه نخست شماره ۱۴۸۵ خود را به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اختصاص داد و نوشت: باثابت ماندن در مسیر حق، کشور و دنیا اصلاح می‌شود.

پیاده‌روی جاماندگان اربعین در البرز برپا شد، گران‌فروشی بیشترین حجم تخلفات رستوران‌های البرز، ایستگاه‌ها باید سازگار با بافت کرج و دارای هویت شاخص باشند، شهرداری‌ها و آبفای کرج فاضلاب‌ها را جمع‌آوری کنند و نظارت بر فضای سبز کرج دیجیتالی شد از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

در سرمقاله روزنامه پیام آشنا هم مطلبی با عنوان «رشد مافیای آموزشگاه‌ها یا تنزل از رده جهانی!» به قلم الهام آمرکاشی منتشر شده است.

در بخشی از این مطلب آمده است: اگر حذف درس انگلیسی از مدارس، در جهت انحصار آموزش زبان در دست آموزشگاه‌ها و رشد مافیای موسسات آزاد نیست، چه برهان قاطعی در روند این مسیر وجود دارد که یک پنجم از مباشران ملت در خانه ملت به آن رای داده‌اند، در حالی که این طرح، خلاف اصل ۳۰ قانون اساسی است و بحث آموزش رایگان را زیر سئوال می‌برد.

روزنامه دنیای هوادار نیز در شماره ۳۳۱ خود، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست انتخاب کرد و نوشت: ثبات قدم در مسیر حق به اصلاح کشور و دنیا می‌انجامد.

در «خاک دشمن» تنها قدم نخواهی زد!، جنگ زرگری غول‌های هالیوود، «حضور زنان در ورزشگاه‌ها، اختلافات را کاهش می‌دهد» و بریز و بپاش‌های شورای شهر را جمع کنید! از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است. 

روزنامه دنیای هوادار همچنین در بخشی از مطلبی با عنوان «گرمخانه‌های کرج؛ پناهگاه بی‌خانمان‌ها در فصول سرد» به اظهارات محمدرضا زین‌العابدینی معاون خدمات شهری شهرداری کرج پرداخت و نوشت: شهرداری کرج در تلاش است برای حمایت از افرادی که جای خواب مناسب ندارند محیط امنی برای استراحت و خواب فراهم کند.

«وی با اشاره به حضور مدیران شهرداری قزوین در کرج و بازدید از گرمخانه‌ها و بررسی نحوه خدمات رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی، گفت: با آغاز فصل سرما و آماده‌باش گشت‌های فوریت‌های اجتماعی ضرورت معرفی آسیب دیدگان به گرمخانه‌ها، بیش از گذشته احساس می‌شود.»

روزنامه پیام سپیدار مهمترین تیتر شماره ۱۲۸۸ خود را به حوزه امپزشکی اختصاص داد و نوشت:  افتتاح هفدهمین آزمایشگاه PCR کشور در البرز.

پسماندها تهدید سلامت ساکنان البرز، فرمانداران و اعضای ستاد اجرایی انتخابات اسیر بازی‌های انتخاباتی نشوند، کمک ۵۰۰ میلیون ریالی به مادران دربند البرز و حال باغ سیب کرج خوب است از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

همچنین روزنامه سپهر ایرانیان در شماره ۶۰۸ خود، «حضور زنان در ورزشگاه‌ها، اختلافات را کاهش می‌دهد»، سرنوشت دریاچه ارومیه گریبان خزر را هم خواهد گرفت؟ و ثبات قدم در مسیر حق به اصلاح کشور و دنیا می‌انجامد را به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انتخاب کرد.

از مجموع ۲۱۹ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۱۴۵ رسانه شامل هفت روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۹ دوهفته نامه، ۴۵ ماهنامه، هشت دوماهنامه، ۲۹ فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

این استان دارای ۶۰ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و ۲ هفته نامه، پنج ماهنامه، ۶ فصلنامه و یک دوفصلنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.