به گزارش ایرنا، اسماعیل صارمی در دیدار با نمایندگان تشکل‌ها و مسئولین تعاونی روستایی استان البرز افزود: آموزه های دینی ما اهمیت جایگاه تعاونی‌ها را برشمرده وخواستار استفاده از ظرفیت‌های این تشکل‌ها در تمام بخش‌های اقتصادی به‌ویژه کشاورزی شده است. 
وی با تشریح فعالیت‌های دیگر تشکل‌ها در نقاط مختلف کشور اظهار داشت: ظرفیت‌های قانونی فرصت‌های زیادی برای این تشکل‌ها بخصوص در بخش کشاورزی قائل شده است به همین دلیل با یک برنامه‌ریزی و تعامل بین بخشی و پیگیری‌های مطالبات تعاونی‌ها و توانمندکردن آن‌ها به اهداف توسعه‌ای در بخش کشاورزی خواهیم رسید. 
صارمی افزود: تعاونی‌های روستایی به‌عنوان یکی از بازوهای توانمند بخش کشاورزی در زنجیره تولید می‌تواند جایگاه واقعی خود را پیدا کند.
وی با بیان اینکه مجموعه مدیریتی جهاد کشاورزی آمادگی دارد زمینه و بستر کار تشکل‌ها را با هدف تقویت بنیه بهره‌برداران فراهم کند، اظهار داشت: برای بها دادن به تولید در بخش کشاورزی و از بین بردن واسطه های متعدد  و عرضه مستقیم تولیدات، ایجاد بازارچه‌های محصولات کشاورزی را باحضور تولیدکنندگان این بخش در دستور کار داریم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج طرح الگوی کشت را یکی از سیاست های محوری جهاد کشاورزی عنوان کرد و از تعاونی های روستایی بویژه تعاونی تولید ماهدشت خواست در اجرایی کردن این طرح مجموعه جهاد کشاورزی را با هدف تامین امنیت غذایی مورد نیاز جامعه کمک کنند.

استان البرز دارای ۸۵ تشکل و اتحادیه روستایی و ۳۰ هزار بهره بردار است.

۶۱۵۶/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.