به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در نشست با هیات مدیره اتاق اصناف استان البرز افزود: وجود سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی کوچک و بزرگ دراین استان ظرفیتی قابل توجه در حوزه تولید به شمارمی رود و در یک سال گذشته فضای کار به گونه ای پیش رفته که حتی یک مورد اعتراض کارگری نداشته ایم.

وی ادامه داد: اکنون امنیت در البرز به گونه ای برقرار است که بستر حضور سرمایه گذاران را تقویت کرده و مردم آگاه و با فرهنگ البرز نیز برای تداوم این همراه با مسئولان اجرایی و انتظامی استان همراه هستند.
شهبازی گفت: اصناف البرز در برهه های مختلف مانند سیل و اربعین حسینی(ع) حضور فعال و بسیار موثری داشته اند و ارتباط خوبی با فعالان اقتصادی در این استان برقرار است.

استاندار البرز افزود: اطمینان داریم که اصناف البرز افرادی عادل، منصف و همراه هستند و دلشان برای هموطنان خود می تپد چرا که در ادوار مختلف  نهایت تاثیرگذاری برای بهبود امور و کمک را داشته اند.
وی  اضافه کرد: هیچگاه قصد دخالت در امور اصناف را ندارم ولی از تمام حقوق قانونی خود به عنوان نماینده عالی دولت در البرز برای حل مشکلات آنها و ایجاد تسهیلات با هدف کسب رضایتمندی مردم بهره برداری می کنم.
۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.