عزیز الله شهبازی صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان که در ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: با سرنگونی پهپاد آمریکایی به دشمن فهماندیم در دفاع از میهن و مرزهای کشور با کسی تعارف نداریم.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی در دوران جنگ تحمیلی و دفاع از مرزهای کشور بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم کرده است.

استاندار با اشاره به اهمیت ایجاد امنیت در استان، گفت: ایجاد امنیت موجب حضور سرمایه گذاران و توسعه استان می شود.

شهبازی در بخش دیگری با اشاره به حضور رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: رئیس جمهور به حق تدابیر مقام معظم‌رهبری و از طرفی مطالبات مردم ایران را در آنجا مطرح کرد.

وی با اشاره به اینکه حضور آمریکا در منطقه چیزی جز نکبت، بدبختی و آدم کشی و نفرت به ارمغان نیاورده است، گفت: حضور نیروهای این کشور در افغانستان، عراق، یمن و یا سوریه جز نفرت چیزی رد بر نداشته است.

استاندار البرز با اشاره به اینکه صادرات ایران همچنان ادامه دارد، افزود: در بحث واردات نیز با وجود مشکلات توانسته ایم نیاز کشور را تامین می کنیم.

شهبازی با اشاره به اینکه دشمن قدرت نرم و سخت جمهوری لسلامی را بر نمی تابد، گفت: دوستان جمهوری اسلامی از این اقتدار ما خرسند هستند.

وی ادامه داد: امید است با تکیه بر اقتدار نیروهای مسلح کشور بتوانیم‌ جبهه مقاومت در منطقه را تقویت کنیم، دولت نیز هر آنچه در توان دارد برای تقویت روحیه دفاعی نیروهای مسلح بکار می گیرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1269366
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.