حجت الاسلام سید محمد احمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: سخنرانی رئیس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل، تبلور عزت ایرانی و اسلامی بود و این مدیریت مقام معظم رهبری است که حتی جریان را به گونه ای هدایت کرده‌اند که این عزت در مجمع عمومی سازمان ملل از از رئیس جمهوری کشور بیان شود.

به گفته وی، سخنرانی رئیس جمهوری در این مجمع قابل قبول و تقدیر بود، چرا که آغاز در این سخنرانی با اشاره به عاشورا ، آزادگی در قیام حسینی مورد تاکید قرار گرفت و رئیس جمهوری ایران از مقاومت مردم سوریه و یمن دفاع کرد و جنایت آمریکا و اسرائیل را در این سازمان در سخنرانی خود بیان کرد.

احمدی به بدعهدی اروپایی‌ها در برجام اشاره کرد و گفت : اروپایی‌ها به ویژه فرانسه و انگلیس تلاش کردند تا ایران را نسبت به برجام در کنار آمریکا قرار دهند، اما ایران در برابر بدعهدی اروپایی‌ها باید ایستادگی کند و هرگز تن به مذاکره با شیطان بزرگ نداد.

وی به مسوولان را در خصوص تهدیدات دشمن در همه دوران هشدار داد و گفت : مسوولان باید محکم در برابر تهدید دشمن ایستادگی کنند و مردم نیز در این مقاومت همراه مسوولان کشور خواهند بود. 

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به هفته گرامیداشت دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس برکات زیادی برای کشور و اسلام داشته است و آثار آن را باید همواره زنده نگهداشته داشت و آن را به روز برای نسل جوان بیان کرد و این خاصیت خون شهید است که در طول تاریخ همیشه زنده است و شهید تبدیل به تاریخ نمی شود.

به گفته وی، آثار دفاع مقدس برای کشور همواره برکت داشته است و در این مسیر باید حرکت کرد تا در جهان با اقتدار و با صلابت ماند چرا که نظریه ولایت فقیه در این دوران اثبات شد و جوانان پیرو ولی‌فقیه به میدان آمدند و این جوانان عاشورایی و زیارت خوان به میدان آمدند و از ایران دفاع کردند.

احمدی اظهار داشت: ریشه‌های انقلاب اسلامی در دفاع مقدس محکم شد و انقلاب اسلامی به جهان صادر شد و طمع شکست را به جهانخواران چشاندن و همه باید به ابعاد دفاع مقدس توجه کنند و برای زندگی امروز به این گنجینیه رجوع کرد.

به گفته وی، در دفاع مقدس قدرت مقاومت هم جهاد اصغر بود و هم جهاد اکبر که خودسازی بود و پایه پیروزی در میدان دفاع مقدس جهاد اکبر بود که زیر بار ظلم و زور دشمن نرفتند، در حالی که صدام تنها نبود و بسیاری از کشورهای غربی و شرقی از صدام جنایتکار حمایت می‌کنند.

خطیب موقت جمعه شهرکرد اظهار داشت: شکست ناپذیری ثمره مقاومت است و مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی را انقلاب عزت دانستند و اکنون راه شکست ناپذیری ایران نیز مقاومت است که این عزت اسلامی در عرصه بین الملل رشد کرده است.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری تاکید کرد: جوانان دفاع مقدس را به پیروزی رساندند و باید به جوانان امروز و نیروهای انقلابی میدان داد تا دوباره جوانان در این دوره تهدیدات دشمنان را خنثی کنند.

به گفته وی، انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است و امید است مجلس در تراز انقلاب اسلامی و ایستاده در برابر تهدیدات دشمنان با حضور جوانان انقلابی تشکیل شود.

احمدی، با تقدیر از تلاش قوه قضاییه در مقابله با فساد تاکید کرد: عده ای به دنبال هجمه علیه قوه قضاییه در برابر این مقابله با فساد هستند اما قوه قضاییه با صلابت و اقتدار در برابر فسادها ایستاده است و مفسدان را به مجازات خواهد رساند.

۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.