فرمانده سپاه نقده روز پنجشنبه در این آیین علت آغاز جنگ از سوی رژیم بعثی را صیانت ایران اسلامی از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امام شهدا و رزمندگان اسلام این ارزش‌ها را تاکنون به خوبی حفظ کرده‌اند.

سرهنگ علی برنا بیان کرد: عزت، وحدت و امنیت امروز ما در سایه خون شهدای عزیز میسر شده است و  مسئولان باید متوجه باشند که اگر شهدا نبودند، این عزت را نداشتند و ما امروز آمده‌ایم تا با شهدا عهد و پیمان ببندیم اما متأسفانه عده ای در اینجا هم ریا می‌کنند و دنبال کرسی ریاست هستند.

فرمانده سپاه پاسداران نقده با تاکید بر ارزش خون شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: اقتدار امروز ایران اسلامی در سازمان ملل و درخواست‌های پی در پی قدرت‌های بزرگ از ایران برای دیدار کوتاه با رئیس جمهوری آمریکا حاصل خون شهداست و هیچ حزب و گروهی نمی‌تواند آن را مصادره کند.

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی نیز بیش از ۵۰۰ هزار نفر جانباز شدند که در حدود هشت هزار نفر از این جانبازان در بستر بیماری با سختی روزگار، مبارزه می‌کنند و خانواده جانبازان نیز «زینب‌گونه» از آنان مراقبت و پرستاری می‌کنند. 

مردم و مسوولان در این آیین پس از قرائت فاتحه و گلاب افشانی از مقام شامخ شهیدان تجلیل کردند و یاد و خاطره جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهدای این شهرستان را گرامی داشتند.

شهرستان نقده ملقب به شهر «۷۰۰ شهید اسلام» در جنوب شرقی شهر ارومیه قرار دارد.

۹۹۱۵/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.