به گزارش ایرنا‌،‌ «علی میرزایی» روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه ساوه،‌ ضمن تبریک میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و تبریک روز پاسدار، اظهار داشت: بیانیه کاخ سفید یک نمایش تبلیغاتی است و هیچ ارزشی ندارد.
وی ادامه داد: آمریکاییها باید بدانند که با این اقدام سخیفانه نه تنها از ارزش های شجره طیبه و مردمی سپاه به عنوان یکی از یادگارهای امام راحل، کاسته نمی شود بلکه هر روز بر ارزش این نهاد انقلابی افزوده خواهد شد.
وی اظهار داشت: سپاه پاسداران به اقتضای ماموریتی که داشته و دارد،‌ همواره در راستای اهداف انقلاب اسلامی و صیانت از آرمان های نظام گام برداشته و در این راه همچنان استوار خواهد ماند.
میرزائی اظهار داشت: پس از اقدام خصمانه آمریکا،‌ شاهد همصدایی و حمایت ملی از سپاه پاسداران با هر گرایش سیاسی،‌ قوم و مذهب در ایران هستیم که این امر پاسخ دندان شکنی به دشمنان است.
فرماندار ساوه تاکید کرد: سپاه پاسداران در طول حیات خود در عرصه های دفاعی،‌ سازندگی و خدمت به ملت ایران در سایه تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری کارنامه درخشانی داشته است و با چنین رفتارهای بی ارزشی از سوی دولتمردان آمریکا،‌ هرگز محبوبیت این نهاد نزد ملت از میان نمی رود.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: سپاه، مولود انقلاب اسلامی و حاصل درایت امام راحل است که در بطن جامعه ریشه دارد.
سرهنگ «حجت الله دستجانی» اظهار داشت: قرن حاضر متعلق به اسلام است و هر چه به انتهای آن نزدیکتر می شویم، به دلیل رشد نفوذ اسلام در دنیا شاهد افزایش کینه توزی های دشمنان هستیم.
وی اظهار داشت: این اقدامات برای جمهوری اسلامی تازگی ندارد و بیانگر این نکته است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه داخلی کشور برای ملت و دولت ایران محبوبیت خاصی دارد.
سرهنگ دستجانی تاکید کرد: اطلاق عنوان تروریستی از سوی آمریکا به سپاه پاسداران نوعی فرار به جلو و ترفندی برای تحت الشعاع قرار دادن جنایت های این رژیم در نقاط مختلف دنیا است.
وی گفت: خون پاک 300 هزار شهید پشتوانه سپاه پاسداران است و ما به پوشیدن لباس سبز و مقدس این نهاد انقلابی مفتخریم.
دولت امریکا در اقدامی خصمانه نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بخشی از نیروهای مسلح قانونی جمهوری اسلامی ایران است را در فهرست گروه های تروریستی قرار داد.
6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.