استاندار البرز صبح امروز در جلسه گزارش وضع موجود، عملکرد، اهداف و چالش ها در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی البرز با بیان اینکه شور، انگیزه و علاقه فراوانی را در مجموعه علوم پزشکی البرز برای توسعه دانشگاه و ارتقای شاخص های سلامت استان می بینم، گفت: امید است با این روند بیش از پیش شاهد تقویت زیرساخت ها و کیفیت خدمات سلامت و آموزش پزشکی استان باشیم.

استاندار البرز با بیان اینکه در ترسیم افق برنامه خود در البرز دو اولویت مهم دارم، ادامه داد: امنیت که زیرشاخه آن آرامش، رضایتمندی مردم، رونق تولید، نشاط اجتماعی و ... بوده و سلامت که از اهمیت بالایی برخوردار است؛ جای خرسندی دارد که از ابتدای حضورم در استان ارتباط تنگاتنگی با مجموعه علوم پزشکی البرز داشته ام و شأن و جایگاه پزشکان را بسیار ارجح می دانم.

وی بیان کرد: رشد مهاجرت در البرز هر ساله جمعیت یک شهر را به استان اضافه می کند بنابراین ایجاد بستر مناسب و ارتقای زیرساخت های لازم برای این روند در گرو هم افزایی جدی و جلب توجه ملی است. طرحی که در خصوص سلامت روستاها مورد اشاره قرار گرفت بسیار حائز اهمیت است و در این راستا می توانیم مساعدت خوبی را از طریق دهیاری ها برای اجرای آن داشته باشیم.

شهبازی با اشاره به اینکه استان البرز روی ریل توسعه و پیشرفت قرار گرفته، عنوان کرد: بر این اساس به صورت شبانه روزی برنامه ها و سیاست های رشد همه جانبه استان را بر مدار علم و پژوهش در حوزه های مختلف دنبال می کنیم و والاترین هدف خود را کسب رضایت مردم می دانیم.

استاندار البرز به مصوبات سفر رئیس جمهور به البرز اشاره کرد و افزود: در این سفر ساخت هشت بیمارستان مصوب شد که از این تعداد پنج مورد به تحقق پیوست که این امر نشان دهنده توجه ویژه دولت به البرز و به ویژه ارتقای سرانه های سلامت این استان است.

وی اذعان کرد: در بازدیدهای مستمری که از مراکز درمانی استان داریم و همواره جویای نظرات مردم هستیم، کمترین گلایه را از خدمات علوم پزشکی از سوی مردم شاهد بودیم. به صورت جدی پیگیر مطالبات دانشگاه علوم پزشکی از مراکز مختلف از جمله تأمین اجتماعی هستیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1267872
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.