ه گزارش ایرنا، سردار جعفری روز چهارشنبه در مراسم  تشییع پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در استانداری البرز افزود:  این روزها در خصوص دفاع مقدس برنامه های بسیاری وجود دارد ولی تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام حال و هوای متفاوتی به وجود آورده است.
وی مروری بر دوران دفاع مقدس و روزشمار آغاز جنگ داشت و ادامه داد : با اینکه حرکت های سریعی برای آغاز پرقدرت و مجهز جنگ از سوی دشمن صورت گرفت، در مقابل عملیات هایی طراحی شد تا مناطق اشغالی بازپس گیری شد.

استاندار البرز نیز گفت: یاد و خاطره  آنهایی که  با دست خالی، ایمان و عشق تن به دفاع از کیان ایران اسلامی داده اند را گرامی می داریم .

عزیزاله شهبازی افزود: امروز با دیدن پیکرهای پاک شهدای گمنام  ، خاطره های دفاع مقدس در اذهان زنده شد.

وی اضافه کرد: در ادوار مختلف طی ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی با الگو گرفتن از شهدا، آرمان های نظام و منافع ملی و افزایش قدرت اسلامی و نمایش اقتدار مردانه ایستادیم.
شهبازی گفت : اکنون عظمت و اقتداری که ایران اسلامی دارد به مدد از روحیه ایثارگری و فداکاری است و ما در عمل نشان دادیم که در عرصه های مختلف فعل می توانیم را صرف کردیم.
 

امروز فضای استانداری البرز عطرآگین به حضور دو شهید گمنام شد و همه آمدند تا نشان دهند همچنان با اقتدار و اتحاد بر سر عهدی با شهدا بسته اند می مانند.
۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.