به گزارش ایرنا، محمد جواد محمدی نوری روز سه شنبه در آیین افتتاح جبهه پیشرفت رفاه و عدالت البرز افزود: انتخابات پیش رو مهمترین فرصت برای نظام اسلامی است و باید احزاب به این مهم توجه کنند ضمن آنکه نباید متکی به بودجه دولت بود و یاران احزاب درست نیست.

وی خاطرنشان کرد: ایستادگی مردم دربرابر مشکلات تحسین برانگیز است و امروز مسئولان باید پاسخگوی اعتماد مردم بوده و برای رفع مشکلات تلاش کنند.

محمدی نوری اضافه کرد: طرح غربالگری احزاب که در آن شمار احزاب از ۲۵۰ حزب به ۱۱۰ حزب رسید جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: وزارت کشور اکنون چهار جبهه شامل پیشرفت رفاه و عدالت، شورای عالی اصلاح طلبان، جمنا و مستقل گرایان و اعتدال گرایان در نظر گرفته است و امروز مهمترین آسیب احزاب از تفرقه بوده که باید تابع اصول اخلاق اسلامی شد.

دبیر اول جبهه پیشرفت رفاه و عدالت  با اشاره به اینکه باید احزاب پایدار و برنامه محور برای پیشبرد کارهای اجتماعی و سیاسی و ایفای نقش کنند، تاکید کرد: اکنون به احزاب اعتماد کافی ندارند و ممکن است دلیل آن عدم کارکرد مناسب از سوی احزاب باشد. 

محمدی نوری با اشاره به اینکه در دولت های نهم و دهم خانه احزاب منحل شده بود، افزود: این در حالی بود که به صراحت در قانون اساسی کشور به نقش احزاب اشاره شده است. 

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی کشور با اشاره به اینکه مخالف دولتی شدن احزاب هستیم، گفت: احزاب خود یک دولت هستند و باید دولت در سایه برای روزهای خاص مانند ایام برگزاری انتخابات تشکیل دهند، احزاب خود نظام نامه سیاسی نیاز دارند. 

محمدی نوری با اشاره به اینکه امید است مشکلات اقتصادی مردم کم شود، افزود: جاده میان مردم و نظام باید دو طرفه باشد به عبارتی در این راه نظام برای مردم و مردم در خدمت نظام باشند.

وی خاطرنشان کرد: با فصلی شدن احزاب در انتخابات مخالف هستیم.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری البرز نیز گفت: با اقتدار احزاب کار دولت و نهادهای دولتی تسهیل می شود.

کریم حمید وند افزود: باید احزاب بهترین اعضا را انتخاب کنند تا کشور از کارکرد صاحبان حزبی برخوردار شود.

وی ادامه داد: اقدامات قابل توجهی برای راه اندازی خانه احزاب در البرز شده و فعالیت سیاسی احزاب مهم است.

امروز نیز جوادچپردار به عنوان رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت البرز معرفی شد.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.