به گزارش ایرنا، مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات استان البرز با اعلام این مطلب اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته تا ۲ سال آینده می توانیم در جمع ۱۰ کشور برتر جهان در رشته شطرنج قرار بگیریم.

این رشته ورزشی باید بیش از پیش در سطح جامعه همگانی و یکی از بهترین و ساده ترین راه های توسعه آن به خصوص در بعد همگانی این است که شطرنج به صورت ابتدایی و آماتور به عموم مردم آموزش داده شود.

حرکت رو به رشد شطرنج البرز

پهلوان زاده در بخش دیگری از سخنان خود به روند رو به رشد شطرنج در استان البرز اشاره و خاطر نشان کرد: این استان از نظر تعداد اعضاء، ورزشکار، باشگاه، مدارس شطرنج و برگزاری رقابت ها بسیار خوب عمل کرده و در سال های اخیر پیشرفت محسوسی داشته است.

سعی بر این است که تا پایان امسال میزبانی یک دوره رقابت های بین المللی به این استان داده شده و سال آینده نیز مسابقات کشوری به میزبانی البرز برگزار شود.

مهدی کیانپور و محمد رضا خورشیدی ۲ نامزد ریاست هیات شطرنج استان البرز بودند که در نتیجه کیانپور توانست با کسب ۱۶ رای و اعتماد دوباره اعضای مجمع برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات شطرنج این استان انتخاب و معرفی شود.

۷۴۱۴/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.