به گزارش ایرنا، مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی ووشو البرز گفت: امروز ۱۵۵ کشور در سطح دنیا عضو فدراسیون جهانی ووشو هستند و پیش بینی می شود بیش از ۱۰۰ کشور در مسابقات جهانی امسال حضور یابند.

اعضای مجمع عصاره فضائل هیات هستند و همه می بایست برای توسعه ووشو با یکدیگر همکاری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موفقیت های ووشو البرز اظهار داشت: ووشو این استان در حوزه بانوان فعالیت و موفقیت های خوب و ویژه ای را داشته و انتظار می رود با این مجموعه منجسم و قوی در بخش آقایان نیز به چایگاه واقعی خود دست یابد.

با توجه به ظرفیت های البرز، به احتمال زیاد میزبانی رقابت های ووشو قهرمانی بزرگسالان کشور در آبان ماه را به البرز واگذار خواهیم کرد.

امیر غفرانی مدیر کل ورزش و جوانان البرز نیز گفت: سال گذشته حمایت و کمک های مالی خوبی از سوی اداره لیگ برای توسعه و موفقیت هیات ووشو استان صورت گرفت که نتایج نسبتا قابل قبولی نیز در پی داشت.

البته انتظار از ووشو در البرز بسیار بالاتر از شرایط فعلی است و انتظار داریم به جایگاهی رفیع تر و به مراتب بهتر در سطح کشور دست یابیم،آ ووشو البرز در بخش بانوان بسیار موفق عمل کرده و انتظار داریم در بخش آقایان نیز همپای بانوان فعال شده و به موفقیت دست پیدا کند.

سالن آزادگان کرج به طور کامل در اختیار ووشو قرار گرفته و به عنوان خانه ووشو استان البرز تجهیز شده است.

اسماعیل سایه افکن با کسب ۱۹ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات ووشو البرز انتخاب شد.

۷۴۱۴/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.