روزنامه پیام سپیدار در شماره ۱۲۴۹ خود اظهارات معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست خود انتخاب کرد و نوشت: افتتاح ۴۲۲ پروژه در البرز.

البرز میزبان مسابقات اسکی جهان و المپیاد استعدادهای برتر تنیس کشور، البرز میزبان ۲۶ هزار دانش آموز تبعه خارجی، میزان درآمد پزشکان البرز کاملا رصد مالیاتی می شود، گزارش ۷۵ مورد سل گاوی در البرز و تخصیص کمک بلاعوض به کشاورزان برای آبیاری نوین از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

«هفته دولت گرامی باد» هم عنوان سرمقاله روزنامه پیام سپیدار است.

همچنین روزنامه پیام آشنا کم‌کاری برخی دستگاه‌های اجرایی در البرز در حوزه اشتغال، عدم به کارگیری افراد مسئله‌دار در شهرداری‌های استان، تهدید در فضای مجازی چگونه قابل پیگرد است؟، بهره برداری از ۶ پارک و بوستان در کرج تا پایان سال و تعیین تکلیف پرونده‌های مسن قضایی البرز را به عنوان مهمترین تیترهای خود انتخاب کرد.

«بیهوده نخواهم زیست» هم عنوان سرمقاله این روزنامه است.

روزنامه سپهر ایرانیان نیز در شماره ۵۶۳ خود اعطای تسهیلات ۷۵ میلیون تومانی به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست انتخاب کرد.

باید اقتصاد را رونق و کشور را از فقر نجات داد، پامپئو یک گیاه سمی در دیپلماسی آمریکاست و خیابانی که جمعه تردد در آن پولی می شود دیگر تیترهای صفحه نخست این روزنامه است.

همچنین روزنامه دنیای هوادار در شماره ۲۹۳ خود «آبی کمرنگ، کم رمق و همچنان بی انگیزه» را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست انتخاب کرده است.

جوابیه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به دنیای هوادار، افراد مسئله‌دار در شهرداری‌های استان البرز به کار گرفته نشوند، مجوز نشریه دومین کالای سرمایه ای بعد از مسکن! و رشد ۷۰ درصدی دادسرای فردیس در صدور ابلاغ الکترونیکی از دیگر تیترهای صفحه نخست این روزنامه است.

از مجموع ۲۱۹ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۱۴۵ رسانه شامل هفت روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۹ دوهفته نامه، ۴۵ ماهنامه، هشت دوماهنامه، ۲۹ فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

این استان دارای ۶۰ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و ۲ هفته نامه، پنج ماهنامه، ۶ فصلنامه و یک  2 فصلنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت در البرز دریافت کرده‌اند.

۷۵۳۲/6993

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.