روزنامه پیام آشنا مهمترین تیتر صفحه نخست شماره ۱۴۴۷ خود را به اظهارات مدیرکل منابع طبیعی البرز اختصاص داد و نوشت: فرونشست زمین در البرز جدی است.

عمده سرقت‌های منزل ابتدای شب است، دو غول رسانه‌ای جهان ادغام شدند، حذف قبض کاغذی در پنج استان، ارائه برنامه های جدی کارت سوخت در هفته آینده و دفتر ۱۰۰ برگ ۱۵ هزار تومان! از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

«فرهنگ خبرنگاری، خبرنگار فرهنگی» هم عنوان سرمقاله روزنامه پیام آشنا است.

همچنین روزنامه پیام سپیدار در شماره ۱۲۴۷ خود اظهارات معاون خدما شهری شهرداری کرج را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست خود انتخاب کرد و نوشت: پایان عمر چرخ‌دستی ها در کرج.

شبی به یادماندنی برای اعضای خانه مطبوعات رقم خورد، اجرای طرح دستگیری سارقان و مالخرها در البرز، اکران ۱۰ اثر جشنواره بین المللی فیلم کودک در البرز، فوتبال بانوان البرز رو به رشد است و شهرداری به عنوان نهادی خدمتگزار نیاز به چشم تیزبین خبرنگاران دارد از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

«عید غدیر خم مبارک» هم عنوان سرمقاله روزنامه پیام سپیدار است.

روزنامه سپهر ایرانیان نیز در شماره ۵۶۰ خود اراده ایران تقویت روابط بسیار نزدیک و صمیمانه با ایتالیا است را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست انتخاب کرد.

هدیه رهبر انقلاب به شهروندان تهرانی به مناسبت عید غدیر، بیگانگان رفتی‌اند و هدف شهرداری از اجرای طرح جدید زوج و فرد چیست؟ دیگر تیترهای صفحه نخست این روزنامه است.

همچنین روزنامه دنیای هوادار در شماره ۲۹۱ خود آدرس کوچه «علی چپ» را بلدید؟ طرح دستگیری سازقان و مالخرها در البرز اجرا شد، یک انتخاب عجیب!، مگامارکتینگ و متا مارکتینگ و مصطفوی غرق در تاج فوتبال را به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انتخاب کرده است.

از مجموع ۲۱۹ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۱۴۵ رسانه شامل هفت روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۹ دوهفته نامه، ۴۵ ماهنامه، هشت دوماهنامه، ۲۹ فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

این استان دارای ۶۰ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و۲ هفته نامه، پنج ماهنامه، ۶ فصلنامه و یک دوفصلنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

۷۵۳۲/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.