به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سید حجت مدنی در مورد تامین و توزیع فرآوده های نفتی گفت: نزدیک به ۲۸۷ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در استان اردبیل درچهار ماهه گذشته سالجاری توزیع شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش  ۹/۲ درصد روبرو بوده است. 

برهمین اساس وی از آمادگی کامل با ذخیره سازی مناسب در انبارهای نفت منطقه از تامین و توزیع سوخت مطمئن به مراکز صنعتی، تولیدی، مجاری عرضه سوخت، کشاورزان، ناوگان حمل و نقل و استقبال از مسافران تابستانی خبر داد.

مدنی با بیان اینکه درچهار ماهه نخست سال ۱۳۹۸ مقدار ۶۷ میلیون مترمکعب سی، ان، جی با ۵/۴ درصد کاهش در استان اردبیل مصرف شده است، گفت: مقدار مصرف بنزین موتور با ۱۰ درصد رشد و همچنین نفت سفید با کاهش ۳۷درصد روبرو بوده است و قابل ذکر است که؛ این میزان کاهش مربوط به توسعه خطوط گاز در روستاهای منطقه است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل  ادامه داد: بر این اساس مصرف  نفت گازبدون نیروگاه نیز با کاهش ۳/۲ درصد و نفت کوره نیز با ۵۹ درصد کاهش در همین مدت در استان تامین و توزیع‌شده است.

وی در مورد مصرف گاز مایع در منطقه نیز افزود : مقدار مصرف گاز مایع جهت مصرف خانگی در طول چهار ماه گذشته سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد کاهش داشته است، که این کاهش نیز مربوط به توسعه خطوط لوله گاز در روستاها می باشد.

سید حجت مدنی با اشاره به خدمات صورت گرفته این شرکت درچهار ماهه امسال که متوسط تامین و توزیع سوخت مایع روزانه به مقدار ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بوده است، از کارکنان ساعی منطقه اردبیل در جهت تلاش برای سوخترسانی به مصرف کنندگان و جایگاههای استان، تقدیر و تشکر نمود.

46
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1233731
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.