به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در بازدید از پروژه ها و بخش های علمی و پژوهشی دانشگاه خوارزمی و حضور در هیات رئیسه این دانشگاه، افزود: رییس این دانشگاه حضور موثر و فعالی در جلسات تصمیم سازی استان دارد.

وی به رویکرد بهره برداری از ظرفیت های علمی و پژوهشی البرز برای رشد و توسعه علمی استان اشاره کرد و گفت: بر این اساس از فرصت هیات های علمی دانشگاه های استان به نحو مطلوب استفاده می شود.

شهبازی ادامه داد: براساس قانون، یک درصد از اعتبارات هزینه ای استان به دانشگاه ها اختصاص دارد که در البرز برنامه ریزی و بهره برداری از این امکان به رییس دانشگاه خوارزمی داده شده است.

دانشگاه خوارزمی 507 عضو هیات علمی و حدود 13 هزار دانشجو دارد که می توانند تاثیر بسزایی در رشد، توسعه و بالندگی کشور و البرز را داشته باشند.

وی اضافه کرد: این دانشگاه با فرصت ها و ظرفیت های کم نظیر و ارزشمند نیازمند توجه بیشتری است چراکه باید زیرساخت های لازم برای این گنجینه علمی و پژوهشی فراهم شود.

شهبازی با قدردانی از اقدامات شهرداری کرج برای دانشگاه خوارزمی، گفت: مشکلات و موانع این دانشگاه به صورت میدانی بررسی شد از این رو از شهرداری کرج انتظار می رود که همچنان عنایت ویژه ای به بهسازی و تعریض معابر، تامین روشنایی و ساماندهی نهر دلمبر و حفظ و نگهداری از فضای این دانشگاه داشته باشد.

دانشگاه خوارزمی از دو پردیس کرج و تهران تشکیل شده و یکصد سال از فعالیت آن می گذرد.

6156/69937

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.