سید علی نوروززاده روز شنبه به ایرنا افزود: این طرح ها در زمینه های عمرانی، فرهنگی، رفاهی، تفریحی، ورزشی و خدماتی است.
وی اظهار داشت: ساخت میدان شیخ محمدتقی بافقی والمان مربوطه، پارک های شاهد و کوثر، بازسازی محور تاریخی حوض بازو، روکش آسفالت لاین شرقی بلوار وحشی بافقی، ساخت چمن مصنوعی زمین فوتبال، جایگاه چند منظوره استقبال، ساماندهی کشتارگاه دام و ایجاد بازارچه میوه وتره بار از جمله این طرح هاست.
وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی 13 پروژه مهم دیگر در حوزه های مختلف عمرانی ، خدماتی و فرهنگی در 6 ماهه دوم سالجاری خبر داد و افزود: این طرح ها با پیش بینی اعتبار مورد نیاز، اجرا می شود.
وی این طرح ها را در حوزه راه و ترافیک ، روشنایی معابر ، آب رسانی و آبیاری مکانیزه فضای سبز ، مرمت ابنیه تاریخی، ساخت فرهنگسرا و بوستان های تفریحی اعلام کرد.
شهردار بافق با بیان اینکه این نهاد با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند کسری بودجه 25 درصدی شهرداری در 6 ماهه اول سالجاری را یادآور شد و خاطرنشان کرد: با دستانی نسبتا خالی کار می کنیم ولی به مردم اطمینان و امیدواری می دهیم به قول خودمان مبنی بر افتتاح ماهانه یک طرح عمل کرده و خدمت رسانی کنیم.
این مسوول تصریح کرد: همانگونه که شهروندان ما سهم خود را در توسعه شهر پرداخت می کنند مجموعه معادن شهرستان بافق نیز به حکم قانون، نسبت به پرداخت بدهی های خود به شهرداری بافق اقدام کنند تا در پیشرفت برنامه های اجرایی شهر خللی بوجود نیاید.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.
7543/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.