به گزارش روابط عمومی موسسه رازی، هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته به عنوان معتبرترین رویداد نمایشگاهی صنعت و دام و طیور کشور در ۶ گروه کالایی شامل خوراکی، دارویی، تجهیزات، خدمات، حیوانات خانگی و سایر با حضور تولیدکنندگان، واردکنندگان، متخصصان و فعالان اقتصادی از ۲۴ تا ۲۷ مرداد ماه  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در این نمایشگاه که با حضور شرکت های داخلی و خارجی برپا می شود، در غرفه ای به وسعت ۱۹۵ متر ضمن معرفی دستاوردهای خود در حوزه های تولیدی و پژوهشی، با فعالان بخش های مختلف این صنعت تعامل خواهد داشت.
همچنین کارشناسان و اعضای هیات علمی این موسسه طی روزهای برگزاری نمایشگاه با حضور در غرفه، به سوالات متخصصان و بازدیدکنندگان پاسخ می دهند.
معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندی های شرکت ها، نهادها و سازمان های داخلی و انتقال و مبادله دانش و تکنولوژی بین فعالان صنعت دام و طیور ایران و دیگر کشورهای پیشرفته از اهداف برپایی این نمایشگاه اعلام شده است که در آن بیش از ۳۲۰ شرکت تولید کننده داخلی و ۱۵ شرکت خارجی از کشورهای ترکیه – چین – رومانی- هند- روسیه- آلمان- ایتالیا- فرانسه- سوئد- هلند و آمریکا حضور خواهند داشت.
گفته می شود، این نمایشگاه از حمایت معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی، بخش کشاورزی و دامپروری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان دامپزشکی کشور، اتحادیه ها و تشکل های مرتبط با صنعت، برخوردار است.

هجدهمین نمایشگاه دام و طیور و صنایع وابسته به آدرس بزرگراه شهید دکتر چمران، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر می شود و علاقه مندان می توانند در تاریخ برگزاری نمایشگاه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ از غرفه موسسه رازی واقع در سالن میلاد (۳۱A) غرفه شماره ۱۲ بازدید کنند.

۶۱۵۶/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.