رئیس ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی ، دارو و آزمایشگاه " ایران هلث" از حضور هیأت های تجاری ۱۵ کشور جهت شرکت در این نمایشگاه خبر داد و گفت: «ایران هلث» بزرگترین رویداد نمایشگاهی در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا، ادریس مازندرانی رئیس ستاد برگزاری بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاه "ایران هلث" اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه در تقویت صادرات به ویژه در شرایط کنونی تحریم‌ها و نوسانات ارزی بسیار موثر است و می‌توانند نتایج بسیار مطلوبی را به همراه داشته باشد.

وی افزود: در این نمایشگاه از ۱۵ کشور ، هیات‌های تجاری دعوت شدند و از حضور آنها می‌توان در جهت تقویت صادرات استفاده کرد و نتایج مثبتی را شاهد بود.

رئیس‌ستاد برگزاری‌بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاه "ایران هلث" ادامه داد: هیأت‌های تجاری از کشورهای آسیای شرقی همچون چین، مالزی و سنگاپور از اروپا کشورهایی همچون آلمان ، ایتالیا وانگلیس و از کشورهای آفریقایی و آسیا همچون آذربایجان ، پاکستان ، افغانستان، عراق، عمان و حتی روسیه حضور دارند.

مازندرانی با اشاره به اینکه کشورهای زیادی در جهان خریدار ملزومات پزشکی ایران‌هستند، ادامه داد: ۴ تشکل شامل اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، انجمن مهندسی پزشکی، انجمن صنفی تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی و اتحادیه بازرگانان در برگزاری این نمایشگاه که از ۱۹  تا ۲۲ خردادماه امسال برگزار می‌شود، مشارکت دارند و این مسئله در کسب خریدار ملزومات پزشکی ایران بسیار موثر است.

 وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه ایران هلث بزرگترین رویداد نمایشگاهی در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی به شمار می‌رود خاطرنشان کرد: از همه دانشگاه‌های علوم پزشکی، مراکز درمانی، بیمارستان‌های دولتی و خصوصی جهت حضور در این نمایشگاه دعوت شده تا بتوانند نیازهای خود را تامین کنند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاه " ایران هلث " ۱۹ تا ۲۲ خرداد در نمایشگاه بین‌المللی تهران با شعار نمایشی بی نظیر برای ارتقاء سلامت جامعه برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.