نماینده ولی فقیه در استان البرز از نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای استان البرز در سالن نمایشگاه پارک چمران بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، آیت الله حسینی همدانی، شامگاه پنجشنبه 10 مرداد از نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای استان البرز در سالن نمایشگاه پارک چمران بازدید کرد.

در این بازدید نماینده ولی فقیه در استان البرز از ۶۰ غرفه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای در بخش‌های مختلف ازجمله تارنماهای اینترنتی، وبلاگ‌ها، بازی‌های یارانه‌ای و سرگرمی‌های دیجیتال، تلفن‌های همراه هوشمند، محصولات نرم‌افزاری، سواد رسانه‌ای، اپراتورها و خدمات فروشگاه‌های اینترنتی و سایت‌های تجاری دیدن کرد و از نزدیک در جریان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌کنندگان، مسائل و دغدغه‌های آنان و نیز میزان استقبال مردم از بازهای رایانه‌ای و موبایلی ایرانی قرار گرفت.

مهم‌ترین دغدغه بازی‌سازان، مشکلات اقتصادی در تولید محصولات و صادرات بود و درخواست‌ها و پیشنهادهایی در خصوص اصلاح قوانین و حذف موانع، تقویت حمایت مالی از شرکت‌های بازی‌ساز ایرانی و کمک به تبلیغ و معرفی بازی‌های ایرانی بیان کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.