مدیرکل ارشاد اسلامی البرز با اشاره به راه اندازی نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای از حضور 90 درصدی فعالان البرزی در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر مقدم در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه‌ای ضمن تقدیر از همراهی مدیران و مسئولان در راه اندازی این نمایشگاه، گفت: امیدواریم بتوانیم  نمایشگاه های متعدد دیگر از این قبیل داشته باشیم.

وی افزود: یکی از امتیازات این نمایشگاه این است که 90 درصد شرکت کنندگان از استان البرز حضور دارند و این موضوع نوید می‌دهد که استان البرز ظرفیت خوبی در حوضه رسانه های دیجیتال دارد.

مقدم تصریح کرد: مسئولان هم باید همکاری کنند که بتوان زمینه دسترسی افراد را به جدیدترین حوضه دیجیتال ایجاد کرد.

وی در ادامه افزود: این نمایشگاه در هشت بخش تشکیل شده است که بخش تارنماهای ایترنتی، رسانه‌های بر خط، پایگا‌های اینترنتی، وبلاگ‌ها، بازی های یارانه‌ ایی سرگرمی، رسانه های همراه هوشمند بخش مسئولان و نرم افزارهای رسانه را شامل می شود.

مقدم گفت: فرهنگ سازی در اینترنت، اپراتورهای خدمات، فروشگاهای اینترنتی و سایت های مربوط به حوزه دیجیتال در استان البرز دنبال شد و طی سال های 96 و 97 در بخش بازی های یارانه‌ای به عنوان استان برتر انتخاب شده که حکایت از استعداد و قدرت جوانان البرزی دارد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌های مختلف وظایف خود را انجام میدهد ولی یکی از بخشهای مختلف بخش رسانه‌ ایی است که با یک جهش خوب به وجود آمده است و این امر باعث خواهد شد به مرور زمان از این تکنولوژی جدید به درستی استفاده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.