به گزارش ایرنا، محمد کردی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت اربعین حسینی(ع) اشتهارد افزود: بر اساس آمارها بیشترین میزان  پذیرایی از زائرین اربعین حسینی در نجف اشرف بوده،  بنابراین قرار شد  یک موکب  هم در نجف اشرف داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز، زیارت اربعین، بزرگ ترین اجتماع بشری در کره خاکی است و این افتخاری بزرگ برای جامعه تشیع و امت بزرگ اسلامی است.

فرماندار اشتهارد با اشاره به حذف ویزای ورود به کشور عراق برای سفر زیارتی اربعین،  گفت: پیش بینی می شود ، امسال استقبال بیشتری از سفر اربعین داشته باشیم و این مساله نیازمند برنامه ریزی مناسب و اتخاذ تدابیر جدی تری است.

رئیس ستاد اربعین شهرستان اشتهارد با اشاره به اینکه بخشی از خدمت رسانی و پذیرایی زوار در عراق نیز بر عهده ستاد اربعین است، اظهار داشت: البته تلاش ما این است که در پذیرایی برادران عراقی دخالت نکنیم و کمک رسانی ها هم با نگاه پشتیبانی و با محوریت وحدت افزایی بوده و هست.

وی افزود: ما میهمان مردم عراق هستیم و تا حد امکان در پذیرایی از زائران دخالت نمی کنیم، کما اینکه به حق، مردم عراق، بهترین میزبان برای چنین مراسمی هستند، اما در بحث پشتیبانی، هر چه نیاز باشد اقدام می کنیم.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.