به گزارش ایرنا، بررسی نشست های کارگروه تسهیل و رفع موانع استان البرز در سالجاری حاکی از وجود موانع ناشی از بی توجهی برخی از دستگاه های خدمات رسان به نیازهای موانع تولید بوده که اعضای این کارگروه با تصویب مصوبات مختلف تلاش در حل موانع واحدهای تولیدی دارند.

علاوه بر اعطای تسهیلات سرمایه ثابت ، سرمایه در گردش و موضوعات مربوط به استمهال بانکی واحدهای تولیدی تلاش شده تا نیازهای آنها در حوزه های مختلف از جمله تامین آب ، برق و گاز مرتفع شود.

 بررسی مونع ۱۹۴ واحد تولیدی در البرز از محورهای موضوعی نشست امروز  سه شنبه کارگروه تسهیل و رفع موانع این استان بود که سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در این باره گفت: با بررسی های انجام شده دراین زمینه ۲۳۷ مصوبه با هدف رفع مشکلات این واحدها پس از بررسی های کارشناسی به تصویب رسیده است.

رامین ربیعی افزو: سهم مسائل بانکی از مصوبات ستاد تسهیل ۱۶۸ مصوبه بوده که ۲۹ مصوبه مربوط به تسهیلات سرمایه ثابت، ۱۱۷ مصوبه در بخش تسهیلات سرمایه در گردش و ۲۲ مصوبه در ارتباط با استمهال بدهی بانکی بوده است.

وی اظهار داشت: تامین اجتماعی با ۶ مصوبه و امور مالیاتی با ۷ مصوبه بخشی دیگر از مصوبات ستاد تسهیل استان به شمار می رود و ۵۶ مصوبه دیگر این ستاد مربوط به دستگاه های خدمت رسان شامل شهرداری ها، ادارات آب، برق، گاز است.

پرونده هفت واحد تولیدی در این کارگروه بررسی شد و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات این واحدها تصویب شد.
۸۰۲۹/6993

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.