به گزارش ایرنا، علی درویش پور روز سه شنبه در نشست زیباسازی فضای ظاهری  اتوبان تهران - کرج - قزوین در محدوده استان البرز افزود: زیبا سازی محورهای مواصلاتی البرز بر رونق صنعت گردشگری نیز تاثیرگذار است و بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال زایی این استان را  به همراه دارد.

وی ادامه داد: برای رونق اقتصادی سکونت و ماندگاری مردم باید طرح های زیباسازی در ورودی های استان البرز به جد دنبال شود و باید نسبت به استفاده مطلوب و خلاقانه از بیلبوردها و اِلمان ها در ورودی شهرها  توجه ویژه داشت.

 بنابراین با پیگیری ها، برگزاری های نشست ها و بازدیدهای میدانی تلاش می شود تا پروژه زیباسازی محور تهران - کرج - قزوین  بطور مستمر در دستور کار قرار گیرد و مصمم هستیم در سال ۹۸ این پروژه به اتمام برسد.

معاون استاندار البرز تاکید کرد: برای اثر بخشی در اجرای این پروژه لازم است دستگاه های اجرایی تعاملات لازم را باهم داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید نسبت به محدوده بیرونی شهر کرج همانند داخل آن توجه ویژه شود افزود: زیباسازی این محور و سایر مسیرهای مواصلاتی البرز که چندین سال اقدامی درآنها نشده با تدبیر استاندار البرز مورد تاکید قرار گرفته است.

حجم تردد در آزاد راه تهران  - قزوین  سه و نیم برابر میانگین کشوری است.

بر اساس آمار منتشره امسال تاکنون بیش از 4 میلیون تردد در این محور در استان البرز ثبت شده است.

۸۰۲۹/۶۹۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.