عباس صفری شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: عدم برنامه ریزی مناسب برای سفر، نداشتن تمرکز و بی توجهی رانندگان به جلو از دیگر عوامل خطر ساز و حادثه ساز محسوب می شود.
وی ادامه داد: براین اساس بخش عمده ای از تصادف ها در محورهای مواصلاتی البرز متاثر این عوامل بوده که ضرورت دارد رانندگان به این موارد توجه بیشتری کنند.
صفری گفت: چند فقره تصادف در ورودهای استان البرز رخ داد که در یکی از این حوادث واژگونی خودرو پرشیا به مرگ 3 نفر و مصدومیت 3 نفر دیگر از سرنشینان آن انجامید.
وی به وضعیت راه های البرز اشاره کرد و افزود: با توجه به بارش های پراکنده شب گذشته و امروز، راه های مواصلاتی استان لغزنده است .
معاون راهداری البرز اظهار داشت: اولین بارش ها به سبب اینکه سطح جاده ها آغشته به روغن و موادسوختی است ، سبب لغزندگی راه ها می شود که باید رانندگان با سرعت مناسب حرکت کنند.
وی با اشاره به روزهای پایانی فصل تابستان و تعطیلات ایام محرم گفت: از فردا پنجشنبه شاهد بازگشت گسترده مسافران به استان های البرز و تهران خواهیم بود و ضرورت دارد رانندگان تقسیم سفر را مورد توجه قرار دهند.
صفری پیش بینی کرد که از فردا ظهر و پس فردا جمعه ترافیک خودروها در خط شمال به جنوب جاده کرج-چالوس سنگین شود.
استان البرز یکهزارو 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی دارد، 18 درصد ترافیک راه های کشور در جاده های این استان است .
7410
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.