به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی روز چهارشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان البرز افزود: حوزه پدافند غیر عامل برای البرز و کشور مهم است و باید از فرصت ها در این زمینه بهره کافی را برد.
وی ادامه داد: البرز دارای بخش های حساسی در حوزه های صنعت، کشاورزی و ژنتیک است که برخی از مراکز آن ملی هستند، بنابراین دقت نظر بیشتری باید در بخش پدافند غیرعامل داشت.
نجفی گفت: برخی از مراکز ملی البرز در منطقه دارای جایگاه ویژه و رتبه جهانی است، بنابراین پیوست مطالعات پدافند غیرعامل در آن ها ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: قبل از وقوع بحران باید از آمادگی لازم برخوردار شد بر این اساس مدیران دستگاه های اجرایی البرز در حوزه پدافند غیر عامل حضور جدی داشته اند.
نجفی اضافه کرد: موضوعات آلاینده ها و بحث های سایبری از مباحث مهم در حوزه پدافند غیرعامل است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.
استاندار البرز گفت: پیش بینی برنامه های فصلی برای پدافند غیر عامل و توجه ویژه به بخش های کشاورزی، صنعت و محیط زیست از موارد مهم به شمار می رود.
وی تاکید کرد: پدافند غیرعامل نقش بسزایی در توسعه کشور دارد و به این منظور تدوین طرح جامع آن در استان البرز از دیگر موارد ضروری است.
وی یادآور شد: همچنین آگاهی بخشی در حوزه پدافند غیرعامل به آحاد افراد جامعه با توجه به تاثیرات سازنده آن از دیگر موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
8029/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.