به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه در آئین افتتاح سالن ورزشی طبقاتی شهدای فردیس،افزود: بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی نقطه عطف ورزش کشور و البرز است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه امروز شاهد بهره برداری از پروژه‌های مختلف عمرانی در استان البرز بودیم، گفت: تعدادی از این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی احداث شده و امید داریم شاهد حضور پررنگ‌تر بخش خصوصی در تکمیل پروژه‌های ورزشی باشیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در ورزش کشور موفقیت‌های بسیاری در عرصه بین المللی از جمله رشته والیبال داشته ایم.

سلطانی فر با اشاره به کسب مقام پنجم جهان توسط تیم والیبال ایران گفت: تیم والیبال ایران به قدری خوب حرکت کرده که انتظار مردم را برای کسب موفقیت بالا برده است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه امید داریم در المپیک، والیبالیست‌های ایرانی موفق به کسب مقام شوند، تاکید کرد: اتفاق‌های بسیار خوبی توسط ورزشکاران ایرانی روی داده است که کسب مقام‌های مختلف در بخش شمشیر بازی، هاکی و غیره نشان دهنده این مهم است.

سلطانی فر با اشاره به اینکه در آستانه المپیک ۲۰۲۰ توکیو هستیم، گفت: ورزشکاران ایرانی تلاش می‌کنند در این مسابقات موفق به کسب مقام شوند.

وی بیان داشت: در برخی رشته ها از جمله جودو، کاراته،دو و میدانی نسبت به مدال آوری و کسب سکو امیدوارم هستیم.

وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از عملکرد البرز در حوزه ورزش خاطر نشان کرد: در طول مدتی که وزیر ورزش بودم هفت سفر به البرز داشته ام که امروز افتتاح پروژه های ورزشی نقطه عطف تمام  این سفرها  بود.

او با اشاره به اینکه در سال‌های آینده اخبار بسیار خوشی از ورزشکاران البرزی در حوزه‌های جهانی و آسیایی خواهیم شنید، گفت: امید داریم شاهد برگزاری رویدادهای بین المللی بیشتری به میزبانی استان البرز باشیم.

وزیر و ورزش و جوانان با بیان اینکه امیدواریم  تا پایان سال جاری، ورزشگاه ۶ هزار نفری استان البرز  بهره برداری  شود، گفت: سه پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری سنندج، کرج  و شیراز را هرچه سریع‌تر به بهره برداری می‌رسانیم.

سلطانی فر با اشاره به تلاش البرز برای توسعه امکانات سخت افزاری افزود: در کنار این مباحث استعدادیابی رشته های مختلف هم در این استان به خوبی دیده شده که در واقع با این روند در آینده شاهد رخدادهای بسیار خوبی برای جامعه ورزش کشور و البرز خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به نزدیکی البرز به پایتخت، این استان میزبان مسابقات بین المللی متعددی در رشته های مختلف بوده که در آینده نیز شاهد ادامه این روند خواهیم بود.

با حضور وزیر ورزش و جوانان امروز ۶ پروژه ورزشی در البرز بهره برداری شد.

۷۴۱۳/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.