فرماندار فردیس گفت: شهرک ناز هنوز به طور کامل تحویل شهرداری نشده و این امر خدمات‌رسانی به ساکنان این شهرک را با مشکل مواجه کرده است.

ابوالفضل اینانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، اظهار کرد: اختلافاتی دیرینه بین شهرداری و سازنده شهرک ناز وجود دارد که علی رغم برگزاری چندین جلسه هنوز حل نشده است.

وی ادامه داد: این اختلافات باعث شده خدمات‌رسانی به ساکنان این شهرک نصفه و نیمه باشد که این امر نارضایتی ساکنان را در پی داشته است.

وی افزود: شهرداری موظف است برای ارائه خدمات با کیفیت به ساکنان این شهرک هر چه سریعتر برای حل اختلافات خود با شهرک‌ساز اقدام کند چون اگر این اختلافات حل نشود، چاره‌ای جز مذاکره با اداره کل مسکن و شهرسازی برای پایان دادن به این مساله و حل مشکلات مردم باقی نمی‌ماند.

اینانلو تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی برای حل مشکل ساکنان این شهرک اعلام آمادگی کرده و در صورتی که شهرداری با شهرک ساز به توافق نرسد، وارد عمل می‌شود.

فرماندار فردیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به بحث انتخاب شهردار گفت: طبق قانون حق انتخاب شهردار با شورای شهر است و امیدواریم شورای فردیس هرچه سریعتر فردی شایسته را برای تکیه بر صندلی شهرداری فردیس انتخاب کنند.

وی ادامه داد: اختلافات شورا با شهردار قبلی باعث نارضایتی شهروندان و عقب افتادن امور شهر شده بود که امید است با انتخاب فردی شایسته نارضایتی قبلی فراموش شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.