به گزارش ایرنا، غلامرضا شریعتی چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات کوی مهدیس اهواز اظهارداشت: این منطقه از حدود 27 سال است که شکل گرفته اما از گذشته تا کنون از امکانات و خدمات اولیه محروم بوده است.
وی ادامه داد: استانداری خوزستان برای رفع این مشکلات با مشارکت شهرداری وارد همکاری شده و انتظار می رود ارائه خدمات از جمله آسفالت، فضای سبز و جمع آوری آب های سطحی منطقه با سرعت بیشتری انجام شود.
نماینده عالی دولت در استان افزود: کوی مهدیس با مناطق دارای ساخت و ساز غیر مجاز متفاوت است ، شهرداری باید محلاتی که باعث رونق این محدوده می شود را در اولویت توجه و خدمات رسانی قرار دهد .
شریعتی یادآور شد: در جریان این همکاری ها لازم است دستگاه های خدمات دهنده هرچه سریعتر به تکمیل پروژه های خود اقدام کنند.
استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه تداوم شرایط گذشته برای ساکنان قابل قبول نیست، عنوان کرد: توجه به زیرساخت های مناطقی مانند مهدیس به توسعه کلانشهر اهواز منجر می شود.
وی با اشاره به اینکه 136 خیابان در این محدوده در حال زیرسازی است، گفت: پارک 21 هکتاری نیز از پروژه هایی است که باید روند تکمیل آن سرعت بیشتری پیدا کند و کار نامگذاری خیابان ها هم باید هرچه زودتر انجام شود.
نماینده عالی دولت در استان خطاب به شهردار اهواز با اشاره به حق آلایندگی چاه های نفتی در محدوده این کلانشهر، گفت: اختصاص منابع جدید مالی نباید زمینه تحمیل استخدام های جدید به شهرداری اهواز شود.
وی با بیان اینکه شهرداری اهواز در حال مسدود کردن حساب های شرکت مناطق نفتخیز جنوب است، گفت: نفت بر اساس قانون باید این حق آلایندگی را پرداخت کند ولی با این وجود هر دو دستگاه باید با تعامل بین بخشی این مشکل را برطرف کنند تا منافع آن در قالب خدمات شهری عاید شهروندان شود.
شهردار اهواز پیش از این حق آلایندگی شهر اهواز از وزارت نفت را هفت هزار میلیارد ریال است .
/6002/9931
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.