نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا با بیان اینکه تاکنون هفت بار مزایده برای فروش بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شده اما هنوز به نتیجه نرسیده است گفت: در آخرین کارشناسی، این بیمارستان 258 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز، محمدجواد کولیوند در رادیو البرز با اشاره اقدامات صورت گرفته برای کنترل نوسان ارز گفت: ما از اقدامات صورت گرفته 100 درصد رضایت نداریم ولی نسبت به یکسال قبل موثرتر عمل شده است.

کولیوند با بیان اینکه تا پیش از این برای بسیاری از سفارش‌های واردات، ارز دولتی داده می‌شد، افزود: یکی از اقداماتی که باعث بهبود وضعیت شده، اختصاص ارز دولتی فقط برای چهار موضوع دارو، ارزاق عمومی، دانشجویان بورسیه و مواد اولیه کارخانه‌های استراتژیک است و برای وارداتی جز در این چهارحوزه باید ارز آزاد تهیه شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص گلایه برخی از کارمندان دولت از عدم اجرای مصوبه افزایش 400 هزار تومان حقوق در سال جاری گفت: اگر برای کارمندان دستگاه‌های دولتی افزایش 400 هزار تومانی حقوق اعمال نشده باشد، این افراد می‌توانند به فرمانداری‌ها مراجعه و این موضوع را اطلاع دهند، تمام احکام جدید باید در تیرماه اجرا شود.

کولیوند در بخش دیگری از صحبت‌های خود به آخرین وضعیت بیمارستان امام خمینی(ره) هم اشاره و اعلام کرد: بیمارستان امام خمینی(ره) کرج دو مالک دارد، یکی بنیاد شهید و دیگری 17 شهرداری که سازمان همیاری شهرداری‌‌های استان به نیابت از آنان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: پس از بروز مشکل در این بیمارستان، چهار پیشنهاد برای حل موضوع مطرح شد، یکی اینکه مالکان بیمارستان را اداره کنند که اعلام کردند قادر به این کار نیستند، دوم اینکه بیمارستان به علوم پزشکی واگذار شود اما این هم امکان‌پذیر نشد، سوم اجاره بیمارستان بود که به جایی نرسید و چهارم فروش که پس از برگزاری هفت مزایده هنوز به جایی نرسیده است.

کولیوند افزود: من به عنوان نماینده مجلس ابزاری برای فروش بیمارستان در اختیار ندارم و ناظر موضوع هستم، در این بخش باید توجه شود که کاربری بیمارستان امام خمینی کرج از درمان تغییر نکند.

وی ادامه داد: بیمارستان امام خمینی با جوسازی و دعوا از بحران خارج نمی‌شود و باید برای آن با تدبیر و عقل تصمیم گرفت که تصمیم فروش در همین چارچوب بوده و در آخرین کارشناسی، بیمارستان 258 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا تأکید کرد: کاربری این بیمارستان درمانی است و هیچ کس حق تغییر کاربری آن را ندارد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.