به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سید حجت مدنی بیان کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده اهالی استان که فاقد گاز شهری هستند علی الخصوص عشایر و ساکنین روستا های صعب العبور نسبت به تامین و ذخیره سازی سوخت خود در فصل تابستان اقدام کنند.

وی تاکید کرد: آن دسته از مصرف کنندگانی که از نفت سفید استفاده می کنند با کالابرگ اعلام شده در نوبت دوم به شماره ( ۱۳۰-۲۳۰-۳۳۰-۵۳۰ ) و مقدارهر کالابرگ برای خانوار های کم جمعیت ۳۰۰ لیتر و خانوارهای با لای پنج نفر ۴۰۰ لیتر، نسبت به دریافت و ذخیره سازی سوخت خود از فروشندگی های مربوطه اقدام نمایند .

مدنی افزود : کالا برگ اعلام شده از تاریخ اول تیر ماه ۹۸ لغایت اول مهر ماه سال جاری معتبر می باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل با اشاره به مصرف نفت سفید در فصل بهار بیان کرد : با توجه به توسعه خطوط لوله گاز، مصرف نفت سفیدبه مقدار ۴۱ درصد کاهش داشته است که با توجه به پیش بینی های صورت گرفته و با بهینه سازی مصرف ، امید داریم که این مقدار مصرف نیز تا پایان سال کاهش چشمگیری پیدا کند.

وی جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و قاچاق کالا ادامه داد: هم استانی های عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کم کاری در ارائه خدمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل با شماره تلفن پیگیری منطقه اردبیل ۰۴۵۳۳۳۳۶۶۶۹ و ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، اطلاع دهند.

با توجه به سخنان مدیر منطقه اردبیل، روابط عمومی و کارشناسان حوزه تامین و توزیع سوخت منطقه جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به ارباب رجوع ،آماده دریافت هرگونه نظرات ، پیشنهادات و انتقادات شهروند ان و هم استانی های محترم می باشند.

۴۶
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1209509
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.